جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
6 بازدید

پاکسازی کامل شهرستان دشت قلعه ولایت تخار/ طالبان دست به جنایت جنگی زده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت دفاع ملی افغانستان ضمن پاکسازی کامل شهرستان دشت قلعه ولایت تخار از جنایت جنگی گروه طالبان در این شهرستان خبر داده است.

این وزارت گفته که نیروهای کماندو در یک حمله واکنشی در برابر گروه طالبان جنگجویان این گروه را از شهرستان دشت قلعه بیرون رانده‌اند.

در یک خبرنامه که از سوی وزارت دفاع منتشر شده آمده: «طالبان مردم را کشتند، خانه ها و دکاکین را حریق ساختند و در کلینیک صحی شهرستان دشت قلعه جنایت آفریدند. داکتران و نرس‌های کلینیک را که مصروف مدد رسانی صحی بودند به گلوله بسته و 5 خواهر که از جمله نرس‌های لایق و ورزیده آن کلینیک بودند، را شهید ساختند».

dasht e qala

در این خبرنامه در مورد تلفات دقیق طالبان چیزی گفته نشده، اما پیشتر قول اردوی عملیات خاص گفته بود که در عملیات کماندو در شهرستان دشت قلعه ولایت تخار 16 جنگجوی طالبان کشته و 28 تن دیگرشان زخمی شده‌اند.

اما در مورد تلفات نیروهای کماندو چیزی گفته نشده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان