جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

حضور معصوم استانکزی در نشست استیضاح مجلس نمایندگان افغانستان

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

در حالی که کمیسیون نظارت بر تطبیق قانون اساسی افغانستان در پاسخ به یک نامه اداره امور ریاست جمهوری اعلام کرده که مجلس نمایندگان این کشور صلاحیت استیضاح مقام‌های ارشد حکومتی غیر از وزرا را ندارد، معصوم استانکزی، رییس عمومی امنیت ملی افغانستان برای استیضاح در صحن علنی مجلس نمایندگان حاضر شده است.

هفته گذشته، کمیته رؤسای مجلس نمایندگان افغانستان، امروز چهارشنبه(5 ثور) را به عنوان روز استیضاح رییس امنیت ملی اعلام کرد.

هرچند آقای استانکزی دو هفته پیش نیز در مجلس نمایندگان حاضر شده و در یک نشست سری به سوالات نمایندگان پاسخ داده بود، اما او این‌بار برای استیضاح در صحن علنی مجلس حاضر شد و در حال پاسخ‌گویی به سوالات نمایندگان مردم است.

istanikzai

این در حالی است که در نشست امروز مجلس نمایندگان افغانستان دو دستگی پیرامون استیضاح آقای استانکزی قابل مشاهده بود. به گونه‌یی که برخی نمایندگان این استیضاح را درست ندانسته، اما دیگر نمایندگان بر آن پافشاری داشتند.

با وجود برخی مخالفت‌ها برای خواندن نام امضاکنندگان درخواست استیضاح آقای استانکزی، نام این نمایندگان خوانده شد و نمایندگان نیز سوالات خود را از رییس امنیت ملی پرسیدند.

این نشست هم‌اکنون ادامه دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان