جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
18 بازدید

آزمون شناسایی مقصر: چه کسی چنین شوخی بی مزه‌ای با این مرد کرده است؟

آزمون شناسایی مقصر
خواندن 4 دقیقه
4
(25)

در آزمون شناسایی مقصر چهار نفر را می‌بینید که یکی از آن‌ها خیلی شاکی است، مردی که کت و شلوار قهوه‌ای به تن دارد خیلی عصبانی به نظر می‌رسد زیرا یک نفر روی رنگ پاشیده، اما چه کسی می‌تواند این شوخی بی مزه را با او کرده باشد؟ بیایید این فرد را که فکر می‌کند خیلی کار جالبی انجام داده را پیدا کنیم.

آزمون شناسایی مقصر

همانطور که می‌بینید روی لباس مرد کت و شلوار پوش رنگ بنفش ریخته شده است. چشمان مرد از تعجب و عصبانیت به یک نکته خیره شده است. به زن کناری او نگاه کنید، ردیف دندان های سفیدش و آن چهره مظلومش آدم را به شک می‌اندازد که کار خودش باشد اما خوب نمی‌شود کسی را از روی ظاهرش قضاوت کرد. نفر بعدی مردی است که یک لبخند کج کنج لبش دارد و سعی می‌کند خیلی خودش را آرام نشان دهد، حتی دستانش را درون جیبش کرده است. چه فکر می‌کنید آیا او همان کسی است که با همکارش چنین شوخی کرده است؟

مقصر کیست؟

نفر سوم اما مردی کت و شلوار پوش مشکلی است که خیلی راحت دست به سینه ایستاده و نظاره گر ماجرا است. از چهره آرامش معلوم می‌شود که اصلا در این اتفاق دخلی نداشته است. اما خوب یکی از آن‌ها باید همان فردی باشند که با این مرد بیچاره چنین کاری کرده است.

سرنخ

اگر فرد کت و شلواری آخر را فاکتور بگیریم. باید از بین این زن و مرد یکی مقصر باشد. حالا این که چه کسی است؟ باید شما تشخیص دهید! به توضیحاتی که در بالا به شما دادیم خیلی زود می‌توانید به سرنخ برسید.

.

.

.

برای حل آزمون شناسایی مقصر به مهارت بینایی و قدرت ذهن تان تکیه کنید!

می‌گویید چگونه؟ صبر کنید تا توضیح بدهیم: مثلا کمی بیشتر به تصویر دقت کنید، رنگ بنفش است پس مسلما لکه ای از آن ممکن است روی لباس یا دست و صورت فرد مقصر نیز به جا مانده باشد. خوب حالا که از قدرت ذهن تان استفاده کرده اید، به دنبال آن لکه روی افراد حاضر در تصویر بگردید، مطمئنا موفق می‌شوید.

.

.

.

.

پاسخ آزمون شناسایی مقصر

حتما تا کنون موفق به تشخیص این فرد شرور شده اید، پس به شما تبریک می‌گوییم. شما فوق العاده هستید. اما اگر هنوز در جستجوی فرد مقصر می‌کردید، بیایید تا با هم به تصویر زیر نگاه کنیم:

جواب آزمون مقصر

بله! فرد مقصر همان مرد موذی است که از همان ابتدا لبخند مشکوکی روی لب داشت. اگر به جیب شلوارش نگاه کنید، متوجه می‌شوید. فکر کنم وقتی خواسته باقی رنگ را درون جیبش بگذارد، مقداری از آن به شلوارش مالیده شده است.

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه امیدوارم از آزمون شناسایی مقصر لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

فواید حل تست هوش

تست های هوش اغلب برای تعیین ضریب هوشی افراد، انجام می‌شود. این آزمون ها میزان توانایی های شناختی یعنی توانایی حل مسائل و استدلال منطقی را یک فرد را اندازه گیری می کنند. حتی برخی ها می گویند ارسطو یکی از علاقه مندان معماها و تست های هوش بوده است. زیرا این معماها مغز را فعال نگه می دارند و باعث می شوند که همیشه تحت هر شرایطی خلاق و آماده باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 25

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان