جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
201 بازدید

چگونه گچ مو را پاک کنیم + معرفی بهترین برند گچ مو

چگونه گچ مو را پاک کنیم + معرفی بهترین برند گچ مو
خواندن 4 دقیقه
4.3
(24)

گچ مو چگونه پاک می شود؟

گچ زدن به مو یک تکنیک رنگ آمیزی مو است که از آن برای رسیدن به رنگ موی سریع و موقتی استفاده می شود. باید توجه داشته باشید که گچ مو با رنگ مو یکی نیست و با روشی متفاوت مو ها را رنگ می کند. استفاده از گچ مو خیلی ساده است و بعد از مالیدن به مو به زمان نیاز دارد تا در هوا خشک و جذب مو شود، در آخر می توان موها را با اتوی مو صاف کرد.

هنگامی که از گچ مو استفاده می کنید نباید انتظار داشته باشید که موهای شما مانند رنگ مو، رنگ شده باشد و همان احساس را نخواهید داشت، به طور کلی هنگام استفاده از گچ، موهای شما خشک تر و احساس سفتی بیشتری نسبت به رنگ مو خواهید داشت.

 آسان ترین روش پاک کردن گچ رنگی از مو

گچ مو ها از مواد ساده گچی تولید می شوند و هنگام استفاده تنها بخش خارجی مو را می پوشانند بنابراین پاک کردن آن نیز کار سخت و پیچیده ای نخواهد بود.

بر خلاف تصور عموم شستن گچ مو و پاک شدن آن بسیار ساده است و احتیاج به مواد اسیدی یا شوینده قوی ندارد.

اولین اقدام شستن مو ها با اب ولرم و با شامپو است.

بسته به غلظت و کیفیت گچ استفاده شده، ممکن است با یک بار شستن تمامی رنگ ها پاک نشود و احتیاج به دو یا سه بار شستن داشته باشد.

گچ مو از کجا بخریم؟

اگر به دنبال نمونه اصلی و کامل گچ مو هستید بهتر است سراغ قالب های گچی تکی نروید، گچ مو هایی که به صورت فله ای وارد بازار می شوند معمولا از مواد بی کیفیت تولید شده و احتمال آسیب زدن به مو به خصوص برای موهای حساس را دارند.
پیشنهاد می شود گچ مو را در بسته بندی های اصلی 6، 12، 24 یا 36 عددی تهیه کنید.

خرید گچ مو از آرتینا

در بازار ایران، مجموعه آرتینا چند سالی است که نمونه اورجینال گچ مو با بسته بندی اصلی را ارائه می دهد.

گچ موی آرتینا با جعبه  و پک اصلی ارائه شده و هر کدام از قالب گچ ها به طور جداگانه ای داخل قالب قرار دارند که بسته به حجم مو، از هر گچ می توان چندین بار استفاده کرد.

 

گچ برای مو

راه حل رنگی نشدن شال یا روسری بعد از زدن گچ مو چیست؟

  • ۲۰ دقیقه تا نیم ساعت صبر کنید تا گچ به حالت خود روی سر خشک شود، برای خشک شدن سریع می توانید با سشوار این کار را در مدت کوتاهتری انجام دهید.
  • با کشیدن اتو مو مو ها را کاملا صاف و یکدست کنید این کار به تثبیت رنگ کمک زیادی می کند.
  • در مرحله آخر با تافت مو بخش های رنگی شده را کاملا اسپری کنید.

چگونه لکه گچ مو را از روی لباس پاک کنیم؟

برای کسانی که از گچ مو استفاده کرده‌اند، شاید پیش آمده باشد که در حین استفاده مقداری گچ مو روی لماس مالیده شود. برای پاک کردن آن این مراحل را طی کنید:

ابتدا گچ هایی که به صورت برجستههستند و جذب لباس نشده اند را با پارچه با برس نرم از لباس جدا کنید
بر اساس برچسب مراقبت از پارچه، لباس را در گرم ترین آب مجاز بشویید. واگر برای پارچه بی ضرر است می توانید از سفید کننده ها نیز استفاده کنید.

قبل از قرار دادن لباس در خشک کن، بررسی کنید که آیا لکه کاملا از بین رفته است یا نه؟ اگر مقداری از لکه همچنان باقی مانده است، قرار دادن آن در خشک کن باعث می شود آن لکه برای همیشه ثابت بماند.
در صورت باقی ماندن لکه، محل مورد نظر را با الکل بمالید دهید تا لکه از بین برود و لباس را دوباره بشویید.

لینک خرید و منبع: https://rtina.ir/product/24-piece-temporary-hair-chalks

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 24

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان