جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
2 بازدید

شمار قربانیان سیلاب در پروان به ۶۰ کشته و ۹۰ زخمی افزایش یافت

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مقام های محلی پروان تایید می کنند که شمار قربانیان سیلاب در این ولایت به ۶۰ کشته و ۹۰ زخمی رسیده است.

رحمت الله حیدری معاون سخنگوی پروان به خبرنامه گفت تاکنون شمار جانباختگان سیلاب شب گذشته در مرکز ولایت پروان به ۶۰ تن و شمار زخمیان آن به ۹۰ تن رسیده است.

حیدری افزود تیم نجات در ساحه است و عملیات نجات همچنان ادامه دارد و شمار قربانیان این رویداد در حالت تغییر است.

معاون سخنگوی والی پروان ادامه داد که برای نجات گیر مانده ها تیم نجات موسسه آغاخان به ساحه رسیده و والی پروان نیز تجهیزات دست داشته اش به کار بسته است.

او خاطرنشان کرد که از سوی وزارت مبارزه با حوادث تعدادی تجهیزات به این ولایت رسیده و به خانواده شهدا مبلغ ۵۰ هزار افغانی از سوی مقام ولایت پروان توزیع شده است.

سرازیر شدن سیلاب ها در ۹ ولایت

از سوی هم وزارت دولت در امور رسیدگی به حوادث گفته است که بر اساس گزارش ابتدائی ریاست مبارزه با حوادث ولایت های پروان، کاپیسا، پنجشیر، میدان وردک، لوگر، پکتیا، پکتیکا، نورستان و ننگرهار از اثر بارندگی و سرازیر شدن سیلاب‌ها شب گذشته ۳۵ تن کشته و ۴۳ تن زخمی شده اند.

این وزارت افزوده که در این سیلاب ها ۳۰۰ منزل مسکونی، ۲۰۰ متر دیوار استنادی، ۱۰۰ متر سرک و ۱۰۰ جریب زمین زراعتی نیز تخریب شده است.

این وزارت تاکید کرده که تیم‌های صحی و ماشینری جهت پاک‌کاری مسیر و نجات مردم در ساحات اعزام و کار پاک‌کاری و نجات مردم جریان دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان