جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

جهت تمدید اساسی؛ برق 11 ولایت در سالنگ قطع شده است

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

شرکت برشنا اعلام کرده است که جهت تمدید اساسی و‌ وصل انسلیترهای پایه برق وارداتی در سالنگ، برق 11 ولایت قطع شده است.

شرکت برشنا امروز سه‌شنبه(7عقرب) گفته است که پس از تخریب پایه برق در سالنگ جنوبی، تیم های تخنیکی این شرکت پایه برق را ترمیم و روز گذشته یک سرکت برق وارداتی را به گونه دایمی وصل کرده اند.

power

این شرکت افزوده است که امروز کار نصب سرکت دومی نیز از سوی مهندسان برشنا در ساحه آغاز شده و از همین رو، بار دیگر برق وارداتی به کابل، پروان، کاپیسا، لغمان میدان وردگ، ننگرهار، غزنی لوگر و پکتیا از سالنگ قطع شده است.

شرکت برشنا تاکید کرده است که تیم های تخنیکی این شرکت تلاش می کنند تا پایان امروز با تکمیل کار نصب سرکت ها در سالنگ، در حدود ۳۰۰ میگاوات برق وارداتی را دوباره وصل کنند تا برق کابل و سایر ولایات دوباره تمدید شود.

این در حالی است که افراد مسلح بامداد چهارشنبه(17 میزان) یک پایه برق وارداتی را در ولسوالی سالنگ ولایت پروان منفجر کردند. پس از آن، ریاست عمومی امنیت ملی از بازداشت یک گروه چهار نفری به اتهام انفجار این پایه برق خبر داد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان