جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

سامانه موشکی اس -300 روسیه در نزدیکی مرز با افغانستان مستقر می شود

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

شبکه خبری ار بی سی با استناد به منبع نزدیک خود به وزارت دفاع روسیه، گزارش داده که یک سیستم موشکی ضد هوایی اس-300 برای اولین بار به تاجیکستان اعزام شده است.

به گزارش خبری این شبکه، یک منبع دوم نزدیک به وزارت دفاع روسیه نیز استقرار این سامانه موشکی در مرز با افغانستان را تأیید کرد.

russia

یکی از این منابع با اشاره به این که در آسیای میانه، اس -۳۰۰ فقط در قزاقستان مستقر است، گفت: “این اولین سامانه موشکی اس – 300 است که در مرز با افغانستان مستقر می شود؛ جایی که نیروهای بین المللی در آن فعالیت می کنند.”

به گفته این منبع، اس -300 برای تأمین پدافند هوایی پایگاه نظامی 201 روسیه در تاجیکستان مستقر خواهد شد.

پیش از این، سامانه پدافند موشکی ضد هوایی اس-400 و سیستم موشکی سطح زمین به هوا و توپخانه ضد هوایی از روسیه به صربستان تحویل داده شده بود.

وزارت دفاع روسیه خاطرنشان كرده بود كه اس-400 و پانتیر-اس برای اولین بار در تمرینات نظامی در خارج از این كشور شركت خواهند كرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان