جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

اطمینان کمیسیون انتخابات از آسیب ندیدن مرکز دیجیتالی این کمیسیون

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

مسوولان در کمیسیون انتخابات می گویند که تنها دهلیز مرکز دیجیتالی این کمیسیون باز شده‌ و اطمینان می‌دهند که این مرکز آسیب ندیده است.

اورنگ زیب،  کمیشنر کمیسیون انتخابات امروز سه‌شنبه(30میزان) در یک نشست خبری گفت که دو تن از نیروهای خاص پولیس دو شب پیش ساعت ۸:۳۰-۹:۰۰، به دلیل «سردی هوا»، تنها وارد دهلیز کمیسیون شده بودند و هیچ کسی وارد «مرکز معلومات» کمیسیون انتخابات نشده است.

زیب افزود، مداخلات ناظرین در روند کاری کمیسیون انتخابات یکی از دلایل تاخیر در اعلان نتایج ابتدایی بوده است.

این کمیشنر کمیسیون انتخابات تاکید کرد که قفل “سیل” دروازه‌ عمومی ساختمان آموزشی انتخاباتی به دلیل گرم شدن دو سرباز شکسته شده است. بررسی ابتدایی آن ها نشان می‌دهد که این اشتباه کارمند بوده و وسایل گرم‌کن برای سربازان باید از وزارت داخله خواسته می‌شد.

IEC

از سویی هم حوا علم نورستانی، رییس کمیسیون انتخابات گفت: “به مردم اطمینان می‌دهیم که دیجیتال سنتر کمیسیون انتخابات آسیب ندیده و باز نشده است.”

کمیسیون مستقل انتخابات همچنان هیاتی را برای بررسی چگونگی ورود دو سرباز پولیس به دهلیز اول ساختمان آموزشی این کمیسیون که مرکز دیجیتالی نیز در آن موقعیت دارد، تعیین کرده است.

مسوولان تاکید کردند که یکی از دلایل تاخیر در نتیجه انتخابات این است که سرور درملوک مشکل داشت و اطلاعات بایومتریک به آن انتقال نیافته است.  بر این اساس، اگر امروز کار صورت گیرد، اطلاعات کامل وارد سرور مرکزی می شود.

این مسوولان، مداخلات ناظرین کاندیدان انتخابات ریاست جمهوری را یکی از عوامل تاخیر اعلان نتایج ابتدایی انتخابات دانستند.

این در حالی است دو شب قبل شماری از سربازان قطعه خاص پولیس وارد ساختمان دیجیتال سنتر کمیسیون انتخابات شده بودند که این موضع واکنش تند تیم ثبات و همگرایی را به همراه داشت.

در همین حال وزارت داخله هرنوع مداخله نیروهای پولیس در کار انتخابات را رد کرده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان