جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
3 بازدید

کمیسیون انتخابات: فورم‌های نتایج و وسایل بایومتریک از تمام ولایت‌ها به کابل رسیده است

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

کمیسیون مستقل انتخابات اعلام کرده که فورم‌های نتایج و وسایل بایومتریک از 34 ولایت افغانستان به کابل رسیده است.

این کمیسیون امروز یک‌شنبه(14میزان) در یک خبرنامه گفته است: “فورم‌های نتایج و وسایل بایومتریک از ۳۴ ولایت کشور به شکل مصون به دفتر مرکزی کمیسیون مستقل انتخابات مواصلت نمود.”

کمیسیون انتخابات افزوده است، این مواد شامل خریطه‌های محافظتی و وسایل بایومتریک بوده که در حضور ناظرین ومشاهدین ملی و بین‌المللی باز و جهت پروسس به مرکز ملی ثبت معلومات فرستاده می‌شود و نیز فورم‌های نتایج هشت ولایت به مرکز ملی ثبت معلومات فرستاده شده؛ که از این میان در حدود 6 هزار این فورم‌ها بعد از یک سلسله مراحل هم‌چون اسکن و تصفیه، آماده‌ درج در سیستم است.

election

این در حالی است که روز گذشته مولانا عبدالله، کمیشنر کمیسیون انتخابات گفته بود که مواد حساس انتخاباتی از 22 ولایت به کابل رسیده و قرار است تا پایان این روز از سایر ولایت‌ها نیز به دفتر مرکزی این کمیسیون برسد.

او همچنان تاکید کرده بود که حدود 6 الی هفت دستگاه بایومتریک در کابل مفقود و کارت‌های حافظه حدود 22 دستگاه دیگر توسط زورمندان بیرون شده و نیز کارمندان متقلب‌ این کمیسیون به دادستانی معرفی می‌شوند.

بر اساس تقویم اعلام شده از سوی کمیسیون انتخابات، قرار است نتایج ابتدایی انتخابات ریاست جمهوری در 27 میزان و نتایج نهایی در ۱۶ عقرب اعلان شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان