جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
4 بازدید

وزارت معارف: بیش از یک 1600 معلم در کابل قرضه دریافت کرده‌اند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

وزارت معارف می‌گوید که از آغاز سال روان تا کنون برای یک هزار و 650 معلم در ولایت کابل قرضه توزیع شده است .

وزارت معارف امروز سه‌شنبه(9 میزان) در یک خبرنامه گفته است که از آغاز سال روان تا اکنون برای یک هزار و 650 معلم در شهر و ولایت کابل قرضه توزیع شده و 200 معلم در ولایت هرات نیز مطابق به لایحه جدید صندوق قرضه، فورم‌های قرضه‌دهی دریافت کرده‌اند.

این وزارت افزوده است که در حال ‌حاضر صندوق قرضه برای معلم در شهر و ولایت کابل و هم‌چنین ولایت هرات ایجاد شده و قرار است تا پایان امسال، فعالیت این صندوق در ولایت‌های بلخ و ننگرهار نیز آغاز شود. پس از آن، در نظر است تا در سال 1399 خورشیدی، صندوق قرضه برای معلم در ولایت‌های خوست، قندهار و بدخشان هم افتتاح گردد.

EDUCATION

به گفته وزارت معارف، وجوه مالی صندوق قرضه برای معلم در سال روان به 85 میلیون افغانی رسیده است و این پول بر اساس میعاد خدمت معلمان متقاضی سالانه در اقساط طولانی‌مدت توزیع می‌شود و قرضه توزیع شده درجریان سال بدون اخذ کمیشن بانکی به طور ماهوار از معاش معلمان وضع می‌گردد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان