جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
بازدید

گفتگوی تلیفونی رییس جمهور افغانستان و نخست وزیر پاکستان / غنی برای گفتگوهای اقتصادی و اتصال منطقه ای به پاکستان سفر می کند

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

ارگ ریاست جمهوری اعلام داشته که عمران خان از اشرف غنی برای بحث روی رسیدن به تفاهم در رابطه به مسایل اقتصادی و اتصال منطقه ی دعوت کرده است.

photo_2019-05-05_17-50-30

در خبرنامه ارگ ریاست جمهوری آمده که اشرف غنی رئیس‌جمهوری افغانستان بعد از ظهر امروز یک‌‌شنبه در تماس تلیفونی با عمران خان نخست وزیر پاکستان در باره روند صلح افغانستان و اتصال منطقه ی گفتگو کرده است.

به نقل از ارگ، نخست وزیر پاکستان تعهد سپرده که کشورش برای هرگونه همکاری که منتج به تامین صلح و ثبات در افغانستان گردد، آماده می باشد.

در خبرنامه افزوده شده که عمران خان از رئیس جمهور غنی بخاطر بحث و تفاهم واضح در حوزه مسائل اقتصادی و اتصال منطقه ای، خواستار سفر به پاکستان شده است. رئیس جمهور غنی این دعوت نخست وزیر پاکستان را پذیرفته اما تاریخ دقیق این سفر تا هنوز مشخص نشده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان