جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

کریستیانو رونالدو مرد سال 2016 فوتبال جهان شد

خواندن 2 دقیقه
0
(0)

شب گذشته طی مراسمی در مقر فیفا در زوریخ، بهترین‌های دنیای فوتبال در سال 2016 مشخص شد؛ از بهترین بازیکن مرد و زن سال گرفته، تا بهترین هواداران و جایزه معتبر گلِ برتر موسوم به جایزه «پوشکاش».

در این میان کریستیانو رونالدو، فوق ستاره پرتگالی ریال مادرید همانگونه که انتظار می‌رفت به عنوان مرد سال فوتبال جهان انتخاب شد. او شب گذشته در جریان مراسم انتخاب بهترین‌های سال ۲۰۱۶ از سوی فیفا به عنوان برترین بازی‌کن مرد سال گزینش و معرفی شد.

cristiano
این جایزه از طرف فیفا برای بهترین بازی‌کن فوتبال جهان در نظر گرفته شده است

رونالدو که با تیم ملی کشورش به مقام قهرمانی اروپا در تابستان رسید و پیش‌تر از آن با ریال مادرید لیگ قهرمانان قاره را فتح کرده و بالاتر از لیونل مسی و گریزمن ایستاد.

رونالدو پس از دریافت این جایزه، احساسش را این‌گونه بیان کرد که “وای، وای، وای … واقعا خوشحالم. هر بار دریافت این جایزه برایم تازگی دارد. از خانواده، مادرم و هم‌تیمی‌هایم متشکرم. سال رویایی داشتم و لازم است از کاپیتان و مربیان و همچنین رسانه‌ها بابت انتخابم تشکر کنم.”

https://www.youtube.com/watch?v=dtmuEMoWyN0

او حرفی برای تیم رقیب اش بارسلونا هم داشت؛ او بازیکنان این تیم را خطاب قرار داده گفت که “متاسفم که دوستان بارسایی را در مراسم نمی‌بینم.”

کریستیانو رونالدو برای سورپرایز پایانی‌اش، شادی خاص پس از گل‌هایش که با حرکات موزون دست‌ها انجام می‌شود را اجرا کرد.

هرساله «فیفا» بهترین بازیکن مرد و زن سال فوتبال جهان را انتخاب می‌کند این کار از طریق نظرسنجی از مربیان فوتبال و با اهدای توپ طلا انجام می‌شود.

https://twitter.com/Cristiano/status/818556449773195271

علی اکبر همکار این گزارش بوده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان