جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 2 دقیقه
5
(2)

تک تیرانداز، یک سرباز فوق العاده آموزش دیده است که در تیراندازی به اهداف، با سلاح ­های ویژه از فواصل بسیار دور تخصص دارد. آن ها در تاکتیک های پنهان شدن، استتار، نفوذ و برسی از مهارت بالای برخوردارند. از موفقیت و نقش آن ها در جنگ های جهانی، جنگ عراق، افغانستان… و حتی جنگ فعلی اوکراین صحبت های زیادی می شود.

مطلب مرتبط آزمون ذهن؛ قاتل پس از کشتن فرد ابتدا چه چیزی را از او گرفته است؟

هنگامی که ماموریت به تک تیر اندازان سپرده می شود، آن ها می توانند با چند شلیک دشمن را از بین ببرند. آن ها مانند نیروهای پیاده که به شکل سنتی می جنگند، خود را درگیر کل نیروهای دشمن نمی کنند. نقش آن ها بیشتر در شکار افراد کلیدی می باشد. مانند: رهبران، مقامات بلند پایه، افسران ویژه، خلبانان، استراتیژیست­ ها… تک تیراندازان با شلیک های مرگبارشان، اراده و توانایی دشمن را می شکنند.

بیشتر بخوانید: تست شخصیت شناسی؛ آیا گربه از پله ها بالا می رود یا پایین؟

 در این تست بینایی تصاویری آزمون ذهن تک تیراندازان در حالت استتار برای شما تهیه کردیم. دیدن آن ها واقعا به تمرکز و دقت دید بالا نیاز دارد.

حالا به تصاویر زیر با دقت نگاه و سعی کنید تک تیراندازان پنهان در تصاویر را پیدا کنید

 تصویر اول؛ آزمون ذهن تک تیراندازان

تک تیراندازها در تصویر

در تصویر دوم 

آزمون تست تصویری تک تیراندازان

تصویر سوم؛ آزمون ذهن تک تیراندازان

آزمون ذهن؛ شغل رویایی شما چیست؟

 تصویر جنگل

تصویر چهارم

آزمون ذهن تک تیراندازان

تصویر پنجم؛ آزمون ذهن تک تیراندازان

خوانندگان عزیز و دوست‌داشتنی خبرنامه می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح نمایند. شما همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می توانید به  جدیدترین تست ها، پازل ها و سوالات و معماها دسترسی داشته باشند. شما می توانید این تست ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید. به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند.

برای شما:

تست شخصیت شناسی مکعب؛ همه چیز را در مورد خود خواهید فهمید اگر صادقانه این تست را انجام دهید

آزمون میزان دقت: آیا می توانید خرس پنهان شده در تصویر را پیدا کنید؟

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان