جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1 بازدید

گفتگوهای بین‌الافغانی به میزبانی آلمان و قطر تا شش روز آینده برگزار می‌شود

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

نماینده ویژه امریکا در امور صلح افغانستان می‌‌گوید، آلمان و قطر برای پذیرش میزبانی گفتگوهای بین‌الافغانی که به تاریخ 16 و 17 سرطان برگزار می‌شود، به توافق رسیده‌اند.

زلمی خلیلزاد شب گذشته(دوشنبه، 10سرطان) در توییتراش نگاشته است، این گفتگوی بین‌الافغانی یکی از چهار عنصر مهمی است که باید با گروه طالبان روی آن توافق شود.

qatar

او تاکید کرده که “پذیرش متقابل، دنبال نمودن اجماع و توافق برای حل اختلافات سیاسی، مواردی برای یادگیری از تراژدی 40 سال گذشته افغانستان است و من برای اشتراک‌کنندگان آرزوی موفقیت دارم.”

پیش از این نیز صبغت‌الله احمدی، سخنگوی وزارت خارجه در یک نشست خبری به تاریخ 9سرطان، گفته بود احتمال دارد مذاکرات بین‌الافغانی یک یا دو هفته دیگر برگزار شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان