جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

کشته و زخمی شدن 7 نیروی امنیتی در ولسوالی پاتو ولایت دایکندی

خواندن 1 دقیقه
0
(0)

مقام های محلی از کمبود پرسونل امنیتی و کشته و زخمی شدن 7 نیروی امنیتی در ولسوالی پاتو ولایت دایکندی خبر داده اند.

سید طاهر اعتمادی، ولسوال پاتو ولایت امروز شنبه(18جوزا) به خبرنامه گفت، حوالی ساعت 12 الی 1 شب گذشته شورشیان طالب بر یک پاسگاه پولیس ملی در منطقه بند زیارت این ولسوالی حمله کردند که در نتیجه آن 6 تن از نیروهای پولیس زخمی و 1 تن آنان کشته شدند.

pato

اعتمادی افزود، نیروهای قطعه خاص پولیس زمانی که به کمک نیروهای امنیتی عازم منطقه بند زیارت بودند نیز با کمین شورشیان طالب مواجه شدند که در نتیجه یک سرباز قطعه خاص نیز کشته شده است.

او تاکید کرد، ساحه در کنترول نیروهای امنیتی قرار دارد و طالبان به سوی مراکزشان در منطقه بربنی و اطراف ولسوالی پاتو متواری شدند.

به گفته ولسوال پاتو، آسیب پذیری این ولسوالی، هم سرحد بودن آن با سه ولسوالی ناامن ولایت های ارزگان و هلمند است و نیز پرسونل امنیتی و امکانات این ولسوالی به دلیل تازه تشکیل بودن، کم است.

اعتمادی تاکید کرد، با وجود ناامنی ها در این ولسوالی، پولیس محلی در ولسوالی پاتو وجود ندارد و نیز قرار بود نیروهای اردوی ملی به این ولسوالی اعزام شوند که تا هنوز اعزام نشده اند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان