جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
23 بازدید

تست بینایی: انبه را در بین طوطی ها پیدا کنید!

تست بینایی: انبه را در بین طوطی ها پیدا کنید!
خواندن 2 دقیقه
3.8
(52)

تست بینایی انبه پنهان: در میان طوطی ها یک انبه مخفی شده است. آیا می توانید میوه پنهان شده را در 5 ثانیه پیدا کنید؟ ادعا شده است از هر 10 نفر فقط 1 نفر می تواند این تست بینایی را حل کند. آیا جز یک درصد برتر هستید؟

حل معماها، بازی فکری و تست های بینایی به صورت روزانه هوش و مهارت های بصری شما را بهبود می بخشد. این آزمون ها قدرت ذهنی، حافظه، توانایی منطقی و بینایی شما را به چالش کشند. علاوه بر این، آزمون هایی مانند تست بینایی انبه پنهان می توانند خلق و خوی شما را نیز بهبود ببخشند.

تست بینایی انبه پنهان در بین طوطی ها

انبه را پیدا کنید

در این پازل تصویری گروهی از طوطی ها را می توانید مشاهده کنید. در میان این پرندگان زیبا یک انبه آبدار و رسیده مخفی شده است. وظیفه شما این است که انبه را در طول 5 ثانیه پیدا کنید. ادعا شده که تنها یک درصد از مردم می توانند میوه پنهان شده در میان طوطی ها را تشخیص دهند. شانس خود را امتحان کنید!

پاسخ تست بینایی انبه پنهان در پایین صفحه گذاشته است:

.

.

.

.

.

.

.

.

جواب تست بینایی

در تست بینایی انبه پنهان شما باید میوه مخفی شده در میان طوطی ها را پیدا می کردید، درست است؟ خوب زمان شما به پایان رسیده است. آیا موفق شدید انبه را پیدا کنید؟

اگر توانستید انبه را تشخیص دهید، به شما تبریک می گویم. اگر نتوانستید انبه را تشخیص دهید، نگران نباشید، برای دیدن جواب به تصویر زیر نگاه کنید:

انبه مخفی شده

خوانندگان عزیز خبرنامه امیدوارم از تست بینایی انبه پنهان لذت برده باشید. همواره از طریق بخش تفریح و سرگرمی خبرنامه می‌توانید به جدیدترین تست‌ها، پازل‌ها، سوالات و معماها دسترسی داشته باشید. در صورت تمایل حتی می‌توانید این تست‌ها را با دوستان خود به اشتراک بگذارید، به خصوص کسانی که علاقمند هستند خود را بهتر بشناسند! همچنین شما می توانید از طریق شبکه های اجتماعی ما در اینستاگرام و فیسبوک نظرات و پیشنهادات خود را مطرح کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.8 / 5. تعداد آرا: 52

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

کد امنیتی

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
قیمت کامپیوتر اداری خرید سیستم طراحی خرید سیستم گیمینگ شیشه اتومبیل قیمت خرید تلویزیون ⭐️زیر6 میلیون⭐️ مجله اخبار روز استادورک قیمت تلویزیون ارزان ⭐️زیر6 میلیون⭐️ قبرس شمالی نیولایف توری حصاری خرید و فروش شرکت جعبه سازی خرید نهال صنوبر ترکیه قیمت یخچال فریزر دوقلو دیپوینت شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مدل لباس و آرایش بهترین فیلم های 2024 گن بعد از جراحی خرید ابزار دقیق مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل خرید کفش جردن بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید خرید ویلا ساحلی در سرخرود درج آگهی رایگان