جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
189 بازدید

استایل جالب هادی کاظمی رو ببین تو خیابون؛ عمرا کسی بگه نزدیک ۵۰ سالشه!!

استایل جالب هادی کاظمی رو ببین تو خیابون؛ عمرا کسی بگه نزدیک ۵۰ سالشه!!
خواندن 2 دقیقه
3
(2)

استایل هادی کاظمی: سید هادی کاظمی ۱۳آبان ۱۳۵۵ در میانه، آذربایجان شرقی متولد شده است. او در یک برنامه تلویزیونی گفت که اصالتش به یکی از شهرهای اطراف میانه برمی‌گردد. هادی کاظمی که بیشتر با سریال های طنز آقای مدیری شناخته شد، ۳برادر به نام های مهدی، توحید و حامد دارد. جالب است بدانید که پدر هادی کاظمی روحانی است.

هادی کاظمی در دوران تحصیل و از زمان نوجوانی روی صحنه ظاهر شد. در واقع می توان گفت شروع بازیگری و به سال ها قبل برمی گردد اما بعدها برای تحصیل در رشته بازیگری وارد دانشگاه شد و مدرک کارشناسی خود را در این رشته گرفت. خودش می گوید که تحصیل در رشته بازیگری هیچ کمکی به پیشرفت او در این حیطه نکرده است! او یک بار در این رابطه گفت:

«من در دانشگاه هیچ چیز یاد نگرفتم اما یک استادی داشتم به اسم آقای دامود که خیلی چیزها به من یاد داد ولی متأسفانه وقتی وارد دانشگاه شدم حس اینکه چیزی در آنجا یادگرفتم را نداشتم. دانشگاه بیشتر برای من محیطی بود برای ارتباط بیشتر، همین».

این بازیگر توانمند که همسر سمانه پاکدل هم است، از سال ۱۳۷۵ وارد تلویزیون شده بود اما بازی در نقش «نظام دوبرره» در سریال پاورچین باعث شد که او بین مردم شناخته شود و محبوبیت زیادی پیدا کند. او بعد از بازی در سریال پاورچین به نوعی به یکی از اعضای ثابت گروه مدیری تبدیل شد و شاید بتوان گفت تقریبا در همه کارهای بعدی مهران مدیری حضور داشت و امروز یکی از مطرح ترین بازیگران طنز کشورمان شده است. بیوگرافی هادی کاظمی را هم می توانید مطالعه کنید. اخیرا هم یک عکس از استایل هادی کاظمی وایرال شده که با هم در این جا می بینیم:

استایل خیابانی هادی کاظمی

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تعمیر لباسشویی بوش در تهران تعمیر گیربکس تیگو 5 سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان محاسبه اسپرد در بازار فارکس دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید