جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
525 بازدید

کیک ۳ بعدی خانم بازیگر رو ببین؛ عکس کیک تولد الهام حمیدی وایرال شد!

کیک ۳ بعدی خانم بازیگر رو ببین؛ عکس کیک تولد الهام حمیدی وایرال شد!
خواندن 2 دقیقه
1
(2)

چنانچه بیوگرافی الهام حمیدی نشان می دهد، این روزها تولد او نیست و هنوز زمان زیادی تا جشن تولد بعدی این بازیگر داریم. با این حال تصویری از کیک سه بعدی تولدش وایرال شده که در اینچا می بینید:

بیوگرافی الهام حمیدی

الهام حمیدی ۸ آذر ۱۳۵۶ در تهران به دنیا آمده است. سریالی که تا حد زیادی به شناخته شدن الهام حمیدی کمک کرد، مسافری از هند بود. او کمی بعد با بازی در فیلم خیلی دور، خیلی نزدیک و سریال یوسف پیامبر بیش از پیش شناخته شد و محبوبیت پیدا کرد.

الهام حمیدی در رشته حسابداری در دانشگاه آزاد رودهن تحصیل کرده است. او یک ترم در کلاس های بازیگری شرکت کرده است و همین دوره بود که برای بازی در «آوایی در گلستان» رامین لباسچی انتخاب شد. خانم حمیدی در سال ۱۳۸۴ برای بازی در فیلم سینمایی «خیلی دور خیلی نزدیک»، توانست تندیس زرین بهترین بازیگر نقش مکمل زن را از جشن خانه سینما گردید. او همچنین در سال ۱۳۹۱ موفق شد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن را از بخش بین‌الملل سی و یکمین جشنواره فیلم فجر برای بازی در فیلم گهواره ای برای مادر دریافت کند.

از مهم ترین سریال های تلویزیونی که الهام حمیدی در آنها به ایفای نقش پرداخته است می‌توانیم به سریال هایی چون «مسافری از هند»، «زیر تیغ»، «آخرین دعوت»، «شوق پرواز» و «یوسف پیامبر» اشاره کنیم. او در فیلم‌هایی نظیر «بچه های ابدی»، «ملک سلیمان» و «گهواره‌ای برای مادر» ایفای نقش کرده و خوب ظاهر شده است.

ازدواج و همسر الهام حمیدی

خانم حمیدی تجربه دو بار ازدواج را دارد. الهام حمیدی اولین بار در 20 سالگی یعنی در سال 1376 ازدواج کرد که در آن زمان هنوز به هنر بازیگری نمی پرداخت و معروف نشده بود اما زندگی مشترک او خیلی طول نکشید و مدتی کوتاهی بعد جدا شد.

او پس از سال ها برای بار دوم ازداج کرد. الهام حمیدی پس از نزدیک به 20 سال مجردی از زمان طلاقش در تاریخ 13 بهمن 1397 در صفحه اینستاگرامش خبر دارد که ازدواج کرده است. نام همسر الهام حمیدی، علیرضا صادقی است که از اهالی هنر نیست. مراسم عروسی الهام حمیدی آخرین روز فرودین سال ۱۳۹۸ برگزار شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 1 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید