جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
175 بازدید

اطلاعات جدید در مورد ویزای کره جنوبی برای هوادارن کی-پاپ

اطلاعات جدید در مورد ویزای کره جنوبی برای هوادارن کی-پاپ
خواندن 4 دقیقه
4.3
(4)

ویزای کره جنوبی برای هوادارن کی-پاپ: آیا می خواهید مثل یک ستاره کی-پاپ در کره جنوبی تمرین کنید؟ ویزای جدید کار را آسان تر می کند! کره جنوبی به زودی ویزای جدیدی را برای اتباع خارجی که رویای آموزش دیدن به مانند یک بت کی-پاپ را در سر می پرورانند، راه اندازی خواهد کرد تا صنعت گردشگری خود را به سطح قبل از همه گیری کرونا بازگرداند. وزارت دارایی روز دوشنبه اعلام کرد که “ویزای آموزشی K-Culture” برای خارجی هایی که می خواهند در رقص کی پاپ، رقص و مدلینگ آموزش ببینند، آزاد خواهد بود.

ویزای کره جنوبی برای هوادارن کی-پاپ

متقاضیان لزوماً نیازی به پیشنهاد تماس از یک آژانس استعدادیابی ندارند – حداقل فعلا که اینطور است. انتظار می‌رود جزئیات بیشتری در اواخر سال جاری منتشر شود.

افزایش علاقه به همه چیزهای کره ای که طی موج کره ای معروف ایجاد شده است، بسیاری از طرفداران خارجی را بر آن داشته تا به کره جنوبی سفر کنند و حتی زبان این کشور را بیاموزند، و برخی از آنها در سفرهای بازدید برای دیدار از مکان فیلمبرداری موزیک ویدیوهای کی پاپ و درام های کی پاپ شرکت می کنند. حتی ما الان افرادی را داریم که از بهترین سریال های کره ای برای یادگیری زبان استقبال می کنند!

سئول اکنون قصد دارد از محبوبیت فرهنگ خود به عنوان جاذبه گردشگری برای افراد بیشتری در سراسر جهان استفاده کند و احتمالاً موانع را برای مسافران جنوب شرقی آسیا کاهش دهد. بر اساس گزارش وزارت فرهنگ، ورزش و گردشگری (MCST) این کشور، علیرغم نیازهای طولانی مدت ویزا، سال گذشته مسافران کشورهایی مانند تایلند و فیلیپین بیش از یک پنجم کل بازدیدکنندگان کره جنوبی را تشکیل می دادند.

افزایش صادرات فرهنگی کره جنوبی از دهه 1990، که موج هالیو یا موج کره ای نامیده می شود، در دهه گذشته افزایش یافته است و گروه های فوق العاده ای مانند BTS و Blackpink با شکستن نمودارهای موسیقی بین المللی و سریال های درام کره ای در پلتفرم های استریم محبوب تر شدند. ویزای کره جنوبی برای هوادارن کی-پاپ هم گام موثر دیگری قطعا خواهد بود.

ویزای کره جنوبی برای هوادارن کی-پاپ

به گفته وزارت فرهنگ، ورزش و گردشگری، کی-پاپ در حال حاضر بیشترین دلیل برای بازدید از این کشور است، با علاقه شدیدی که از سوی طرفداران خارج از کشور از آسیای جنوب شرقی، اروپا و ایالات متحده وجود دارد. بنابرایا ویزای کره جنوبی برای هوادارن کی-پاپ به طور طبیعی بازدید از این کشور را افزایش خواهد داد.

سلبریتی کره‌ای بازیگر برنده جایزه امی «بازی ماهی مرکب»، لی جونگ جه، تبدیل به سفیر افتخاری گردشگری این کشور شد، در حالی که شرکت هواپیمایی کره‌ای پرچمدار کره‌ای حتی با گروه پسرانه SuperM برای ویدیوی ایمنی حین پرواز خود در سال 2019 همکاری کرد.

اما در حالی که ملیت‌های افرادی که وارد کشور کره جنوبی می‌شوند رفته رفته متنوع‌تر می‌شوند، طبق گفته‌های وزارت دارایی، گردشگری به کندی به سطح قبل از همه‌گیری بازمی‌گردد.

سال گذشته، حدود 11 میلیون نفر از این کشور بازدید کردند رقمی که افزایش اندکی نسبت به سال قبل داشته، اما بسیار کمتر از سال 2019 است، چرا که در آن سال بیش از 17.5 میلیون گردشگر از کره جنوبی بازدید کردند.

کره جنوبی همچنین اقامت و کار افراد فعال در حوزه دیجیتال را در این کشور آسان کرده است و ویزای «کار» خود را در ابتدای سال جاری اجرا می کند. دولت در نظر دارد این طرح را گسترش دهد تا کارکنان از راه دور نیز بتوانند در حین کار در این کشور به گردشگری مشغول شوند.

در حالی که آخرین اعلامیه ها گامی حیاتی در جهت باز کردن بیشتر کره جنوبی به روی کارگران بین المللی است، برخی کارشناسان معتقدند این ویزاها در نهایت می تواند نیروی کار را افزایش دهد و بحران جمعیتی آن را در کشوری که پایین ترین نرخ باروری را در سراسر جهان دارد کاهش دهد.

ویزای کره جنوبی برای هواداران کی-پاپ چه وقتا اجرایی می‌شود؟

در حال حاضر این ویزا در حال برنامه ریزی است و هنوز به مرحله اجرا نرسیده است. چیزی که مهم است این است که این ویزا در آینده ای نزدیک قطعا اجرایی خواهد شد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.3 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید