جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
102146 بازدید

تصاویر نهال سریال عشق ممنوع بعد از ۱۶ سال + عکس همسر و فرزندان

تصاویر نهال سریال عشق ممنوع بعد از ۱۶ سال + عکس همسر و فرزندان
خواندن 2 دقیقه
3.3
(283)

نهال سریال عشق ممنوع: یلا هازال کایا (زاده 1 اکتبر 1990) [1] یک هنرپیشه ترک است که در کشور ما بیشتر به دلیل ایفای نقش در سریال عشق ممنوع شهرت دارد. کایا یکی از پردرآمدترین بازیگران زن ترکیه است. او جوایز متعددی را دریافت کرد و تنها دریافت کننده ترک جایزه “Lebanon Awards 2015” بود. او اولین بازی خود را با بازی در نقش مهمان در Acemi Cadı انجام داد.

یکی از اولین نقش های مهم او نقش فریها صراف اوغلو، در سریال اسمت را فریها گذاشتم (2011–2012) بود که باعث شد این بازیگر جوان به خوبی شناخته شود. این سریال یکی از بالاترین رتبه های تلویزیونی را در ترکیه داشت.

هازال کایا در قونیه ترکیه به دنیا آمد. او برای تحصیلات عالی خود در دانشگاه بیلگی استانبول ثبت نام کرد. پدر و مادرش که هر دو وکیل هستند، در سن 7 سالگی از هم جدا شدند. او در سنین جوانی به دنیای هنر و بازیگری معرفی شد و در کودکی به مدت 7 سال در کلاس های باله و ویولن شرکت کرد. کایا علاوه بر زبان مادری خود ترکی، ایتالیایی و انگلیسی را روان صحبت می کند.  همچنین گفته می شود که او در حال یادگیری زبان آلمانی است.

ازدواج و همسر نهال سریال عشق ممنوع یا هازال کایا

هازال در 6 فوریه 2019 با بازیگر علی آتای ازدواج کرد، و در اواخر همان سال پسرشان را به دنیا آورد. دختر آنها در فوریه 2023 به دنیا آمد. در آوریل 2023، دادستانی علیه هازال کایا برای توییتی که در آن به یک گروهبان ترک که به دلیل تجاوز به ایپک ار به ده سال زندان محکوم شده بود، توهین کرده بود، خواستار 2 سال و 4 ماه زندان شد. در این نوشتار تصاویری از هازال کایا و همسر و فرزندانش می بینید. همچنین در صورت تمایل به خواندن خبرهای مرتبط با سلبریتی ها، صفحه اخبار هنرمندان را مطالعه کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 283

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تعمیر گیربکس تیگو 5 سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی محاسبه اسپرد در بازار فارکس دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید