جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1447 بازدید

نرگسِ خانه به دوش در کنسرت مسیح و آرش، چه مانتوی قشنگی هم پوشیده + عکس

نرگسِ خانه به دوش در کنسرت مسیح و آرش، چه مانتوی قشنگی هم پوشیده + عکس
خواندن 2 دقیقه
5
(3)

آناهیتا همتی، بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر ایرانی، در تاریخ ۱ مرداد ۱۳۵۲ در تهران به دنیا آمد. او در زایشگاه خیابان سلسبیل به دنیا آمد و پدرش کارشناس کشاورزی و مادرش حسابدار است. آناهیتا یک برادر به نام آرین دارد که حدود ۱۴ سال از او کوچکتر است. به دلیل مأموریت‌های شغلی پدرش، خانواده همتی در شهرهای خرم‌آباد، بهشهر و لنگرود نیز زندگی کرده‌اند.

آناهیتا همتی دارای دیپلم تجربی است و از سن ۲۰ سالگی فعالیت هنری خود را با بازی در تئاتر آغاز کرد. او در سریال‌های تلویزیونی بسیاری نقش‌آفرینی کرده و حضور درخشانی داشته است.

در سال ۱۳۷۲، آناهیتا همتی در کلاس بازیگری استاد هادی مرزبان شرکت کرد و در پاییز سال ۱۳۷۴ با نمایش «تنبور نواز» به نویسندگی محمد رحمانیان، فعالیت خود را به طور رسمی در تئاتر آغاز کرد.

آناهیتا همتی، بازیگر سینما، تئاتر و تلویزیون، به دلیل نارضایتی از فیلمنامه‌های کنونی و عدم همخوانی آن‌ها با واقعیت‌های زندگی، تصمیم به کناره‌گیری از تلویزیون گرفته است. او از سال‌ها پیش تأکید داشته که تئاتر و سینما برای او اهمیت بیشتری نسبت به تلویزیون دارند، هرچند همچنان در برخی فیلم‌ها و سریال‌ها حضور پیدا می‌کند. آناهیتا همتی در طول سال‌ها تلاش‌های بسیاری در عرصه بازیگری کرده است، اما به دلیل اذیت شدن و خستگی از فضای تلویزیون، تصمیم گرفته که تمرکز خود را بیشتر بر روی تئاتر و سینما قرار دهد.

آناهیتا همتی به طبیعت و طبیعت‌گردی علاقه زیادی دارد و از محیط‌های شلوغ خوشش نمی‌آید. آناهیتا همتی از مد روز پیروی نمی‌کند و در انتخاب لباس و کفش بیشتر به راحتی آن‌ها اهمیت می‌دهد تا به تک بودن و پیروی از مد.

علاقه زیادی به خوردن قهوه دارد.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 3

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید