جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

تغییر چهره معصومه سریال مجید دلبندم بعد از ۲۶ سال؛ هنوز هم زیباست + عکس

تغییر چهره معصومه سریال مجید دلبندم بعد از ۲۶ سال؛ هنوز هم زیباست + عکس
خواندن 2 دقیقه
3.3
(50)

معصومه سریال مجید دلبندم شخصیت دوست داشتنی این سریال بود!‌ مجید دلبندم یک مجموعه تلویزیونی به کارگردانی و نویسندگی رضا عطاران بود که در زمان خود طرفدارن زیادی را کسب کرد. این سریال در سال ۱۳۷۷ در گروه کودک و نوجوان شبکه یک سیما تولید شده و به نمایش درآمد. داستان این سریال تلویزیونی ماجرای عروسکی دست دراز با نام «مجید» بود که در هر قسمت یک ماجرای زیبا و طنز می‌آفرید. در این سریال تلویزیونی بازیگرانی چون مجید صالحی، زیبا بروفه، یوسف تیموری، بهراد خرازی، رضا عطاران، حمید لولایی و جواد رضویان نقش آفرینی کرده اند.

اخیرا تصاویری از زیبا بروفه منتشر شده است که با هم می بینیم:

معصومه سریال مجید دلبندم

زیبا بروفه و پسرش

زیبا بروفه در سال ۱۳۵۴ در تهران متولد شده است. او بازیگر کم حاشیه سینما و تلویزیون کشورمان است. زیبا بروفه حرفه بازیگری را با فیلم شب روباه به کارگردانی همایون اسعدیان آغاز کرد. زیبا بروفه در رشته حقوق قضایی تحصیل کرده است. او کارش را در تلویزیون از سال ۱۳۷۳ و با سریال خانه شلوغ شروع کرد و در زمان کوتاهی بعد از آن به سینما راه پیدا کرد. با این حال حضورش آنطوری که باید دیده نشد. سال ۱۳۷۷ بود که زیبا بروفه با مجموعه مجید دلبندم به یک چهره شناخته شده و محبوب تبدیل شد.

خانم بروفه در سال 1380 با پیام صابری پیوند ازدواج بست. ثمره این ازدواج پسری به نام اهوراست. پیام صابری بازیگر، کارگردان و چهره پرداز سینما و تلویزیون بود که متاسفانه در تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۹۷ به طور ناگهانی در خانه دچار تنگی نفس شد و به دلیل ایست قلبی فوت کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.3 / 5. تعداد آرا: 50

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. مراد نیم‌رخ
    مراد

    قیافه اش نازیبا شده؟؟ چرا خودتونو دستکاری می کنید

  2.  نیم‌رخ
    ناشناس

    نمیدونم این بازیگرها هم یکبارمشهور میشن گند میزنن به همه چیز البته خانم بروفه روخیلی دوست دارم منظورم اونای دیگه ن

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید