جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
7 نظر
363132 بازدید

سمر سریال عشق ممنوع بعد از ۱۶ سال؛ تصاویری از برن سات جذاب و همسر خوش‌تیپش!

سمر سریال عشق ممنوع بعد از ۱۶ سال؛ تصاویری از برن سات جذاب و همسر خوش‌تیپش!
خواندن 2 دقیقه
3.4
(527)

سمر سریال عشق ممنوع؛ برن ساعت در 26 فوریه 1984 در آنکارا به دنیا آمده است. پدر و مادر او هر دو فارغ التحصیل آکادمی ورزش بودند. او یک برادر به نام جم سات دارد. برن که در آنکارا بزرگ شد، در ابتدا در دبیرستان خصوصی بنیاد کالج TED آنکارا تحصیل کرد و قبل از اینکه حرفه بازیگری را دنبال کند برای مدت کوتاهی در دانشکده علوم اقتصادی و اداری دانشگاه باشکنت حضور یافت. او با حمایت دوستان دانشگاهی خود، برای یک مسابقه بازیگری به نام ستاره های ترکیه درخواست داد که در آن رتبه دوم را به دست آورد. پس از این مسابقه، او در تبلیغات تلویزیونی Tofita به کارگردانی سنان چتین ظاهر شد. او توسط کارگردان مشهور تومریس گریت لی اغلو کشف شد و در اولین سریال خود در سال ۲۰۰۴ ایفای نقش کرد.

برن سات در فوریه 2012 ارتباط صمیمانه ای را با کنان دوگولو شروع کرد. سات و دوگولو در 23 فوریه 2014 در استانبول نامزد کردند و در 29 ژوئیه 2014 در یک مراسم خصوصی در لس آنجلس، کالیفرنیا در ایالات متحده ازدواج کردند.

ما در ایران برن سات را بیشتر با نقش سمر سریال عشق ممنوع می شناسیم. دختر جوانی که با مرد مسنی ازدواج کرد اما خیلی زود عشقش را نسبت به او از دست داد و با بردارزاده شوهرش وارد رابطه شد. در این مطلب تصاویر جدیدی از برن سات خواهید دید. سمر عشق ممنوع بعد از ۱۶ سال هنوز هم به غایت زیبا و جذاب است!‌ در صورت تمایل به خواندن خبرهای مرتبط با سلبریتی ها، صفحه اخبار هنرمندان را مطالعه کنید.

سمر سریال عشق ممنوع، برن سات!

سمر سریال عشق ممنوع

در صورتی که به مطالب روانشناسی علاقه دارید:

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 527

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها
  1. محسن نیم‌رخ
    محسن

    خوبه که راستشو میگه که هیچی حالیش نیست
    اون موقع هم که وزیر بهداشت بوده ه دلیل عدم صلاحیت استیضاحش کردن

  2. خوشگل نیم‌رخ
    خوشگل

    خیلی زشته

  3. Said نیم‌رخ
    Said

    8سال خونه مردمو توشیشه کردین اون زمانم مردم فریب همین شعاراتون رو خوردن مردم خواهشا یکم فکر کنید بیاد بیارید اون روزای سخت رو فشار کرونا از یه طرف که واکسن وارد نمیکردن وضعیت اقتصاد وتوان مالی پایین خانواده ها از یه طرف .

  4. زهرا سادات نیم‌رخ
    زهرا سادات

    وقتی سردار ملی ما را موی دماغ آمریکا تعبیر میکند
    وحامیانش (روحانی و ظریف) مخالفانشان را عده ای بی شناسنامه خطاب می کنند
    تو خود حدیث مفصل بخوان از این مجمل

  5. لیلا نیم‌رخ
    لیلا

    ما به دنبال پیشرفت هستیم
    ۸ سال عقب افتادگی بس بود به عقب برنمیگردیم

  6. پرفسور مهدیانی نیم‌رخ
    پرفسور مهدیانی

    از سرکار مهسام بزرگمهر عزیز من به خاطر هنر مندی کارها زیباشون بسیار متشکریم وباعث افتخار عضو سایت ما شده اید قدردان اش خواهیم بود زنده باشه آمین

  7.  نیم‌رخ
    ناشناس

    فیلم ترکی خیلی چیزه بد و فاسدی هست

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تعمیر گیربکس تیگو 5 سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی محاسبه اسپرد در بازار فارکس دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید