جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

ساناز سعیدی، صدیقه سریال بچه مهندس، زیباترین بازیگر ایران + عکس

ساناز سعیدی، صدیقه سریال بچه مهندس، زیباترین بازیگر ایران + عکس
خواندن 2 دقیقه
3.7
(46)

صدیقه سریال بچه مهندس را یادتان هست؟ بازیگر زیبایی که نقش مادر جواد را ایفا می کرد. بچه مهندس یک سریال تلویزیونی بود که در چهار فصل تولید شد. فصل اول این اثر نوشتهٔ سجاد ابوالحسنی و نگارش فیلمنامه فصل‌های دوم تا چهارم، بر عهدهٔ حسن وارسته  بوده است. بازیگران کاربلدی هم در این سریال ایفای نقش کردند که یکی از آنها خانم ساناز سعیدی است که چهره ای بسیار زیبا هم دارد. تصاویری از این بازیگر را در زیر می بینید:

صدیقه سریال بچه مهندس

مروری کوتاه بر زندگی ساناز سعیدی (صدیقه سریال بچه مهندس)

ساناز سعیدی 24 فروردین ماه سال 1368 در تهران به دنیا آمده است. او فارغ التحصیل رشته مهندسی معماری است. ساناز سعیدی پیش از ورود به عرصه بازیگری در رشته تحصیلی خود در یک شرکت مشغول به کار شده بود. با این حال به دلیل علاقه ای که به بازیگری داشت، دوره های آموزشی را در کارگاه بازیگری زنده یاد امین تارخ گذراند و بعد در تئاتر شروع به فعالیت کرد.

ساناز در سال 1393 به صورت حرفه ای در نمایشی به نام «گمشده» ایفای نقش داشت اما برای اولین بار در سال 1395 بود که در چند سکانس کوتاه در سریال «پریا» اثر «حسین سهیلی زاده»  مقابل دوربین رفت. او بعد از بازی در این سریال، در سریال نفس به کارگردانی «جلیل سامان» در نقش اصلی حضور یافت و بیش از قبل شناخته شد.

لازم به ذکر است که اوج شهرت ساناز سعیدی در تلویزیون، ایفای نقش در سریال «بچه مهندس» و در نقش مامان صدیقه یا همان مادر خوانده جواد جوادی بود. از سرنوشت هم سریال تلویزیونی دیگری است که ساناز سعیدی در آن حضور داشته و به کارگردانی محمدرضا خردمندان و علیرضا بذرافشان و نویسندگی محمد محمودی سلطانی، روح‌الله صدیقی و سارا خسروآبادی تولید شده و از شبکه دو پخش شده‌ است.

همراهان گرامی خبرنامه،‌ شما می توانید اخبار مرتبط با هنرمندان و سلبریتی ها را در صفحه اخبار هنرمندان خبرنامه مطالعه کنید. فراموش نکنید ما همیشه منتشر نظرات و انتقادات سازنده شما جهت بهبود مطالب تولیدی هستیم.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 46

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. راضیه امینی نیم‌رخ
    راضیه امینی

    از این خانم که چهره ی بسیار زیبا و جذابی دارد برای یاد دادن اصول و آداب اخلاقی و تربیتی در فیلم ها میتوان بهره های زیادی برد. امیدوارم خانم های زیبا هم قدر لطف خداوند را بیشتر بدانند و بهترین رفتارها را از خود نشان دهند!

  2. امیررر نیم‌رخ
    امیررر

    اگه این تو کاندید شرکت می‌کرد صددرصد رای میدادم به عشق ایشون😂👌

  3.  نیم‌رخ
    ناشناس

    چه عجب یه دختر خوشگل بدون عمل تو ایران دیدیم

  4. افسانه نیم‌رخ
    افسانه

    خیلی خوشگله شبیه سیبل جانه خواننده ترکیه

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید