جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1057 بازدید

دیروز خواهر شوهر بریتنی اسپیرز، امروز زیباترین دختر ایران!

دیروز خواهر شوهر بریتنی اسپیرز، امروز زیباترین دختر ایران!
خواندن 3 دقیقه
2
(4)

خوب بله! وقتی قرار باشد شهرت بخش مهمی از زندگی‌ات باشد و به شکلی در این دنیای پر هیاهو شناخته شده و مشهور باشی، روزگار راه را برایت باز می کند!‌ به هر روی خیلی از زمانی که سام اصغری و بریتنی اسپیرز و صد البته رابطه عجیب و غریب شان سر زبان ها افتاده بود، نمی گذرد. رابطه و ازدواج عحیبی بود به خصوص برای ما ایرانی ها! هم فاصله سنی زیادی وجود داشت و هم به هر حال عروس یکی از مشهورترین خوانندگان جهان بود. هر چند این ازدواج دوام زیادی نداشت اما ظاهرا اطرافیان این رابطه حسابی سر زبان ها افتادند. خواهرهای سام اصغری هم از کسانی بودند که در زمان اوج رابطه بریتنی و سامِ، تصاویرشان حسابی وایرال شده بود و هر جایی آنها را می دیدید.

خواهر شوهر سابق بریتنی اسپیرز

به هر حال، اتفاق جالب چند هفته پیش رخ داد؛ زمانی که متوجه شدیم در میان دختران زیبایی که برای میس یونیورس پرشیا (زیباترین دختر ایران) ثبت نام کردند، نام معروف دیگری هم وجود دارد: فی یا فرزانه اصغری خواهر شوهر سابق بریتنی اسپیرز و خواهر سام اصغری مشهور! و بله، در نهایت همین فرزانه خانم اصغری برنده مسابقه زیباترین دختر ایران شد. البته که این اتفاق با حرف و حدیث هایی همراه بود. افراد زیادی معتقد بودند که تقلبی صورت گرفته به ویژه که قبل از مسابقات نام مه لقا جابری از مسابقه حذف شده بود.

فی اصغری در مسیر مکزیک و مسابقات جهانی میس یونیورس

فی اصغری، خواهر شوهر سابق ریتنی اسپیرز، در Miss Universe 2024 شرکت خواهد کرد. در 17 ژوئن ۲۰۲۴، یعنی همین چند روز پیش، فی، خواهر سام اصغری، به عنوان میس یونویرس پرشیا 2024 تاج گذاری کرد.

سام این موفقیت خواهرش را به صورت آنلاین مورد تحسین قرار داد و عکسی از خواهرش با تاج را به اشتراک گذاشت. او همچنین بیانیه ای را به اشتراک گذاشت و در آن گفت که فی اولین زن ایرانی است که در مسابقه زیبایی نمادین شرکت می کند. “حرفی برای گفتن ندارم. خواهرم فرزانه (فی) امشب تاریخ ساز شد. او اولین میس یونویورس پرشیا شد. فِی اولین زن ایرانی خواهد بود که در مسابقات جهانی دوشیزه جهان یا دختر شایسته جهان شرکت می کند. سام نوشت: «فی تو امشب الهام بخش میلیون‌ها دختر جوان بودی که در کشورها و موقعیت‌های محدود به دنیا می‌آیند. بزرگ شدن با سه خواهر موفق مرا تبدیل به مردی کرد که امروز هستم. من هرگز به قدرت شما شک نخواهم کرد.»

فی در ماه نوامبر به مکزیک سفر خواهد کرد، جایی که هفتاد و سومین دوره از Miss Universe برگزار خواهد شد. او در کنار 30 شرکت کننده دیگر که تا زمان نوشتن این مقاله تایید شده اند، رقابت خواهد کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2 / 5. تعداد آرا: 4

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید