جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
0
(0)

امروزه، زندگی ما به طور جدایی‌ناپذیری با تکنولوژی، کامپیوتر، لپ‌تاپ و موبایل گره خورده است. به موازات افزایش وابستگی ما به این ابزارها، خطرات سایبری نیز به طور تصاعدی در حال رشد هستند.

حفظ اطلاعات و امنیت داده‌ها، در این دنیای دیجیتال پرشتاب، از هر زمان دیگری حیاتی‌تر شده است. خوشبختانه، راهکارهای موثری برای مقابله با این تهدیدات وجود دارد. خرید Antivirus، یکی از مهم‌ترین و کارآمدترین این راهکارهاست.

چرا باید از آنتی‌ویروس استفاده کنیم؟

  • محافظت در برابر ویروس‌ها، بدافزارها و سایر تهدیدات سایبری: آنتی‌ویروس‌ها مانند یک سپر دفاعی عمل می‌کنند و از سیستم شما در برابر انواع ویروس‌ها، بدافزارها، جاسوس‌افزارها و سایر تهدیدات آنلاین محافظت می‌کنند.
  • امنیت اطلاعات شخصی و بانکی: اطلاعات شخصی و بانکی شما، گنجینه‌ای ارزشمند برای هکرها هستند. آنتی‌ویروس‌ها با مسدود کردن حملات فیشینگ و مال‌ویرها، از این اطلاعات حیاتی محافظت می‌کنند.
  • جلوگیری از سرقت اطلاعات: بسیاری از بدافزارها برای سرقت اطلاعات مانند عکس‌ها، ویدیوها، ایمیل‌ها و اسناد شما طراحی شده‌اند. آنتی‌ویروس‌ها با شناسایی و حذف این بدافزارها، از حریم خصوصی شما مراقبت می‌کنند.
  • کاهش خطر فرمت اطلاعات: برخی از بدافزارها می‌توانند به فرمت اطلاعات شما آسیب برسانند و آنها را از بین ببرند. آنتی‌ویروس‌ها با جلوگیری از این حملات، از اطلاعات ارزشمند شما محافظت می‌کنند.

نحوه عملکرد آنتی‌ویروس چگونه است؟

آنتی‌ویروس‌ها با استفاده از پایگاه داده‌ای از ویروس‌ها و بدافزارها، به طور مداوم سیستم شما را اسکن می‌کنند. در صورت شناسایی هرگونه تهدید، آنتی‌ویروس به طور خودکار اقدامات لازم را برای حذف یا مسدود کردن آن انجام می‌دهد.

نحوه عملکرد آنتی ویروس

انواع روش‌هایی شناسایی ویروس توسط آنتی ویروس

هر فایل یک شناسه دارد که منحصر به فرد است. آنتی ویروس بر اساس این شناسه‌ها ویروس‌ها را شناسایی می‌کند. آنتی ویروس با هدف پیدا کردن شناسه‌های ویروس که الگوریتم آن‌ها توسط شرکت‌های سازنده آنتی ویروس یافت می‌شوند، به سراغ درایوهای حافظه و فایل‌ها می‌رود. ضد ویروس با هدف پیدا کردن الگوی این بدافزارها به جستجوی سیستم شما می‌پردازد.

به دلیل وجود همین الگوریتم‌هاست که نیاز به آپدیت کردن آنتی ویروس‌ ضروری است. بنابراین شما نیاز به خرید آنتی ویروس اورجینال خواهید داشت. زیرا اگر آنتی ویروس شما آپدیت نشود، سیستم و آنتی ویروس شما نسبت به ویروس‌های جدید هیچ گونه شناختی نخواهد داشت و نمی‌تواند اثر آن‌ها را خنثی کند. بنابراین بانک اطلاعاتی آنتی ویروس شما باید همیشه آپدیت شده باشد تا سیستم شما را از هر گونه خطری مصون نگه دارد.

تشخیص بر اساس رفتار

آنتی ویروس بر تمامی برنامه‌های شما نظارت می‌کند. رفتارهای برنامه‌های سیستم را تحت نظر داشته و آن‌ها را آنالیز می‌کند. در طی این آنالیز رفتاری توسط آنتی ویروس، اگر شاهد رفتاری ناشناخته در بین برنامه‌ها باشد، آنتی ویروس آن برنامه را محدود کرده و یا آن را حذف می‌کند.

ویژگی های آنتی ویروس اورجینال

ویژگی‌های آنتی ویروس مناسب چیست؟

تا اینجا ویژگی‌ها و رفتار آنتی ویروس را برای شما شرح دادیم و همچنین گفتیم که آنتی ویروس چقدر برای سیستم شما لازم است. آنتی ویروس خوب باید عملکرد خوبی نیز داشته باشد. حال این عملکرد خوب به چه معناست؟ عملکرد خوب آنتی ویروس را می‌توان در سرعت اسکن بالا، دیتابیس قوی و قابلیت آپدیت، توان بالا در پاکسازی و شناسایی بدافزارها و همچنین عدم نمایش هشدارهای غلط خلاصه کرد.

یک آنتی ویروس خوب باید بتواند در زمان مناسب اسکن کاملی از سیستم شما داشته باشد و همچنین جستجوی درستی در سیستم انجام دهد. آنتی ویروس مناسب علاوه بر اسکن کامل باید سرعت بالایی نیز در این زمینه داشته باشد.

این برنامه باید در پاکسازی و شناسایی بدافزارها نیز مطمئن عمل کند. لازمه این امر قابلیت آپدیت و به روز رسانی دیتابیس آنتی ویروس است. ضد ویروس برای این که بتواند مؤثر عمل کند باید با الگوهای جدید ویروس‌ها و بدافزارها آشنایی داشته باشد، بنابراین نیاز به آپدیت امری ضروری است.

برای همین نیاز به خرید آنتی ویروس اورجینال خواهید داشت. بنیان سافت لایسنس اورجینال آنتی ویروس را در اخیتار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای خرید آنتی ویروس اورجینال از سایت بنیان سافت خرید کنید و لایسنس اورجینال آنتی ویروس را داشته باشید. با داشتن لایسنس اورجینال آنتی ویروس، شما به طور منظم آپدیت آن را دریافت خواهید کرد و سیستم شما امنیت بالاتری خواهید داشت.

از دیگر ویژگی‌های آنتی ویروس باید دقت بالا باشد. دقت درست و مناسب در عملکرد و عدم نمایش هشدارهای غلط و عملکردی اشتباه ویژگی‌هایی هستند که نباید از یک آنتی ویروس سر بزنند.

نتیجه گیری در مورد انتخاب آنتی ویروس مناسب

  • آنتی ویروس یک نرم افزار مانند سایر نرم افزارهاست که وظیفه آن شناسایی و حذف خطرهای احتمالی است. آنتی ویروس وظیفه شناسایی و جلوگیری از ورود ویروس‌ها به سرور، کامپیوترهای شخصی و موبایل را دارد.
  • آنتی ویروس همانند یک موتور جستجو عمل می‌کند. این برنامه به گونه ای عمل می‌کند که در بین فایل‌های موجود بر روی سیستم شما و یا فایل‌های نصبی، طبق یک الگوریتم خاص، به دنبال فایل‌های مخرب و آلوده می‌گردد.
  • آنتی ویروس برای این که بتواند مؤثر عمل کند باید با الگوهای جدید ویروس‌ها و بدافزارها آشنایی داشته باشد، بنابراین نیاز به آپدیت امری ضروری است. برای همین نیاز به خرید آنتی ویروس اورجینال خواهید داشت.
  • بنیان سافت لایسنس اورجینال آنتی ویروس را در اختیار شما قرار می‌دهد. شما می‌توانید برای تهیه آنتی ویروس اورجینال از سایت بنیان سافت خرید کنید و لایسنس اورجینال آنتی ویروس را داشته باشید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید