جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1269 بازدید

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر، بازیگری که بیشتر عمرش را در انگلستان سپری کرده است!

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر، بازیگری که بیشتر عمرش را در انگلستان سپری کرده است!
خواندن 4 دقیقه
4.8
(5)

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر: این بازیگر را احتمالا اولین بار در نقش الیزابت داعشی سریال پایتخت دیده اید. چیزی که در معروف ترین کار تلویزیونی خانم رجایی فر به چشم می خورد تسلط او بر زبان انگلیسی است. او چهره جذابی هم دارد و صد البته در هنر بازیگری حرف هایی برای گفتن دارد. ما در این نوشتار به طور مفصل تر به زندگی این بازیگر زیبا پرداخته ایم. همچنین تصاویر جدیدی از این بازیگر ارائه خواهیم داد. با خبرنامه همراه باشید!

زندگی شخصی و بیوگرافی نیلوفر رجایی فر

بیوگرافی نیلوفر رجایی فر: تصویر کودکی

نیلوفر رجایی فر ۱۱ بهمن ۱۳۷۱ در تهران متولد شده است. این بازیگر تازه کار سینما و تلویزیون، در مقطع لیسانس رشته فیریک و اختر فیزیک از دانشگاه رویال لندن انگلستان فارغ التحصیل شده است. چنانچه گفتیم ما او را بیشتر با نقش الیزابت داعشی سریال پایتخت به شهرت رسید و بین مردم شناخته شد. البته تسلط او به زبان انگلیسی باعث شده است که او به طور ویژه ای در یادها بماند.

شروع زندگی حرفه ای نیلوفر رجایی فر

 

نیلوفر رجایی فر فعالیت خود را در زمینه هنرپیشگی با تئاتر دانشجویی در لندن شروع کرده است. خودش در این رابطه می گوید:

«با اینکه در ایران به دنیا آمدم اما از کودکی در انگلستان بزرگ شده و آنجا درس خواندم. فعالیتم را از ۱۸ سالگی با تئاتر دانشجویی در لندن شروع کردم و همیشه پیگیر بازیگری بودم و در دانشگاه محل تحصیلم هم چند نقش کوتاه بازی کرده بودم. در ایران هم چندباری تست بازیگری داده بودم اما به خاطر مدت کوتاه اقامتم در ایران نمی توانستم در آنها حضور داشته باشم.»

نیلوفر رجایی فر در رابطه با کار در سریال پایتخت می گوید: «از طریق یکی از دوستان به آقای «حسن مصطفی» معرفی شدم و از طریق ایشان دیداری با آقای «محسن تنابنده» (نویسنده) داشتم

ایشان درباره نقش «الیزابت» با من صحبت هایی کرد و در نهایت به خاطر تسلطم به زبان انگلیسی به گروه بازیگران پایتخت پنج پیوستم.»

او در مورد حضور در سریال پایتخت می گوید:

«واقعیتش این است که بخش‌هایی از سریال را دیده بودم، ولی چون آن زمان در ایران نبودم، نتوانسته بودم که مدام پیگیر باشم و بدانم که قصه سریال چیست. اما بلافاصله و بعد از اینکه قرار شد در سریال حضور داشته باشم، تمام قسمت‌ها را طی ۲ شب دیدم و بعد به کار پیوستم. کسی که مرا به کار معرفی کرد، گفت که یک نقش بسیار خوب و جذاب است که حتما با ایفای آن دیده می‌شوی و مهم‌تر از همه اینکه ارسطو قرار است عاشقت بشود! (با خنده) و البته من آن زمان نمی‌دانستم یعنی چه که ارسطو قرار است عاشقم بشود! بعد هم در طول کار متوجه شدم و حتی با آقای مصطفی تنابنده هم که صحبت کردم او هم همین را گفت ولی بعدا متوجه شدم که موضوع اصلا عاشقی ارسطو نیست. الیزابت حداقل برای من به قدری لایه‌های شخصیتی جالب و متفاوتی داشت که واقعا خیلی خوشحالم این نقش را ایفا کردم.»

مواجهه واقعی نیلوفر رجایی فر با داعش

ماجرا از این قرار است که نیلوفر رجایی فر در لندن بوده که یک روز برای رفتن به محل کارش سوار مترو می شود، او چند ساعت بعد متوجه می شود که داعشی ها 10 دقیقه پس از خروج نیلوفر رجایی فر از ایستگاه مترو در آنجا بمب گذاری کرده اند. چنانچه خودش در رابطه با این جریان می گوید، خوشبختانه نیروهای پلیس توانستند به موقع بمب را خنثی کنند و درنتیجه هیچ آسیبی به کسی وارد نشد.

بیوگرافی نیلفور رجایی فر: زندگی در لندن

چنانچه گفتیم نیلوفر رجایی فر در 11 بهمن 1371 در تهران به دنیا آمده است اما از کودکی به انگلستان رفت و در واقع در این کشور هم بزرگ شده است. به همین دلیل است که این بازیگر توانمند تسلط بسیار بالایی روی زبان انگلیسی دارد و البته انتخاب او هم برای نقش الیزابت داعشی بی ارتباط با دانش زبان انگلیسی او نبوده است. هرچند پیش از آن،‌ قدرت بازیگری اش است که نمی توان آن را کتمان کرد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.8 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید