جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

بیوگرافی سحر گلدوست، ثریای سریال در امتداد شب؛ چه استایلی داره خانم بازیگر!

بیوگرافی سحر گلدوست، ثریای سریال در امتداد شب؛ چه استایلی داره خانم بازیگر!
خواندن 4 دقیقه
3.2
(49)

بیوگرافی سحر گلدوست: پخش سریال در انتهای شب بعد از مدتی تبلیغ در نهایت چند هفته قبل شروع شد. بازیگران این سریال چهره های مطرحی چون پارسا پیروزفر و هدی زین العابدین هستند. اما در میان چهره های مطر سحر گلدوست بازیگر نسبتا تازه کار را می بینیم که اتفاقا در نقش خود به خوبی درخشیده است. اما سحر کلدوست کیست؟ با هم بیوگرافی این بازیگر تازه کار را خواهیم دید! با خبرنامه همراه باشید.

زندگی شخصی و بیوگرافی سحر گلدوست

ثریا در سریال در انتهای شب

این بازیگر جدید تئاتر و سینما فعالیت خودش را از سال ۱۳۹۵ با تئاتر در شیراز آغاز کرد. او در سال ۱۴۰۰ و در سن ۳۵ سالگی به تهران آمده و در دوره های بازیگری موسسه بامداد بازیگری را بیش از پیش فرا گرفت. سحر گلدوست توسط اصغر فرهادی به فیلم قهرمان معرفی شد و به این ترتیب مسیر خود را پررنگ تر پیمود. قهرمان اولین تجربه حرفه ای او در نقش فرخنده و در مقابل دوربین بود. این فیلم در حدی برای سحر گلدوست موفقیت آمیز بود که او توانست برای ایفای نقش فرخنده نامزد بهترین بازیگر زن در جشن حافظ شود. دومین تجربه بازیگری مهم سحر گلدوست سریال در انتهای شب و در نقش مادری تنها به نام ثریا است.

داستان فیلم قهرمان

فیلمبرداری فیلم قهرمان در شیراز انجام شده است. این فیلم یک موضوع اجتماعی را روایت می‌کند و تصویربرداری آن در دوران همه‌گیری کرونا آغاز و مدتی را به خاطر شیوع این بیماری متوقف شد. در خلاصه داستان فیلم سینمایی قهرمان آمده است که رحیم  امیر جدیدی) که به علت عدم پرداخت بدهی خود به بهرام به زندان افتاده، با چالش فکری زیاد درنهایت تصمیم می‌گیرد یک کیف حاوی طلا را به صاحبش برگرداند. این اقدام رحیم توجه تلویزیون و رسانه‌های مجازی را به خود جلب می‌کند و مردم به رحیم لقب قهرمان می‌دهند. نقش فرخنده (زنی مصمم و جنگجو) را در این فیلم سحر گلدوست ایفا می کند. بازیگران فیلم قهرمان امیر جدیدی، محسن تنابنده، سحر گلدوست، فرشته صدر عرفایی، احسان گودرزی، سارینا فرهادی هستند.

سحر گلدوست، ثریای در انتهای شب

ثریای در انتهای شب

سریال «در انتهای شب» یک درام خانوادگی و اجتماعی است که روی زندگی زوجی از طبقه متوسط تمرکز دارد. بهنام (پارسا پیروزفر) نقاش و هنرمندی است که با همسرش ماهی (هدی زین العابدین) که پیش از ازدواج حسابی عاشق او بوده و پسر کوچکشان در پردیس زندگی می کنند. ماهی کارمند فرهنگسراست و هر روز مجبور است مسیر طولانی تهران و پردیس را طی کند. داستان سریال در انتهای شب از جایی شروع می شود که این دو تصمیم به جدایی می گیرند.

سریال در انتهای شب به کارگردانی آیدا پناهنده، نویسندگی آیدا پناهنده و ارسلان امیری و تهیه‌کنندگی محمد یمینی است. سحر گلدوست در نقش ثریا (در انتهای شب بازیگر ثریا) یک مادر تنها است که یک دختر دارد. آنها در همسایگی خانه بهنام زندگی می کنند و دختر او با فرزند بهنام و ماهرخ هم بازی است. به این ترتیب این دو کم کم به واسطه وقت گذراندن فرزندان شان با هم آشنا و به هم نزدیک می شوند تا جایی که تصمیم می گیرند این رابطه را کمی رسمی تر کنند.

زمان پخش سریال در انتهای شب

زمان پخش سریال جدید پارسا پیروزفر، در انتهای شب، جمعه ها ساعت ۱۲ ظهر است. این سریال از شبکه خانگی فیلم نت پخش می شود و تا کنون ۵ قسمت از آن پخش شده است. در سریال در انتهای شب بازیگران دیگری چون علیرضا داوود نژاد،‌ پدرام شریفی، احترام برومند، نسرین نصرتی و …. به ایفای نقش پرداخته اند.

در صورتی که به مطالب روانشاسی علاقه دارید:

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 49

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. بهبهانی.محمدرحیم.وکیل دادگستری نیم‌رخ
    بهبهانی.محمدرحیم.وکیل دادگستری

    درودخانم ستوده.خسته نباشید.تلاش شما ستودنی است.موفق باشید.

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید