جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
28 بازدید

بهترین سریال ها برای یادگیری انگلیسی؛ از این ۵ سریال بهتر پیدا نمی‌کنی!

بهترین سریال ها برای یادگیری انگلیسی؛ از این ۵ سریال بهتر پیدا نمی‌کنی!
خواندن 5 دقیقه
0
(0)

بهترین سریال ها برای یادگیری انگلیسی: احتمالا می دانید که یکی از بهترین راه ها برای یادگیری هر زبان جدیدی تماشای برنامه های تلویزیونی و سریال است. در واقع با تماشای برنامه هایی به زبان انگلیسی نه تنها گوش تان هر روز بیش از پیش با لحن و کلمات این زبان آشنا می شود بلکه اصطلاحات و تلفظ درست کلمات را نیز یاد می گیرید. اگر در حال حاضر به دنبال یادگیری زبان انگلیسی هستید و می خواهید بدانید بهترین سریال ها برای این منظور چیست، فهرست زیر کمک تان خواهد کرد. این ۵ سریال از بهترین سریال ها برای یادگیری انگلیسی هستند. کافیست یک برنامه زمانی مشخص را برای تماشای آنها اختصاص دهید.

بهترین سریال ها برای یادگیری زبان انگلیسی

نگاهی به عناوین زیر بیندازید و ببینید کدام سریال بیشتر جذب تان می کند. بعد هم فقط برنامه ریزی کنید و به تماشای آنها بپردازید:

1. دوستان (فرزندز)

احتمالا این یکی زا از قبل می دانستید، ولی به هر روی لازم بود در فهرست ما قرار بگیر چرا که فرندز یکی از بهترین سریال ها برای یادگیری انگلیسی است و تردیدی در این رابطه وجود ندارد. وقتی شروع به تماشای این سریال به زبان انگلیسی می‌کنید، به مرور خواهید دید که چقدر گوش تان در شنیدن زبان انگلیسی ماهر تر شده است.

2. بروکلین نه-نه

بهترین سریال ها برای یادگیری انگلیسی

بروکلین نه-نه یک سریال تلویزیونی سیتکام و جنایی است که در شبکه فاکس پخش می‌شد. داستان این سریال در مکان تخیلی پاسگاه نود و نهم پلیس نیویورک در بروکلین است. سریال در مورد گروهی از کارگاهان و رییس آنهاست، که تازه به این بخش منتقل شده، است. قسمت اول این سریال در ۱۷ سپتامبر ۲۰۱۳ پخش شد و و به‌ طور متوسط ۶٫۷ میلیون بیننده داشت. این سریال برنده دو جایزه گلدن گلوب در سال ۲۰۱۴ شد، یکی در بخش بهترین سریال کمدی و دیگری در بخش بهترین بازیگر سریال کمدی-موزیکال. فصل پنجم این سریال در ۲۰ مه ۲۰۱۸ به پایان رسید.

در واقع بروکلین 99 یک پیچ و تاب سرگرم کننده در یک “نمایش پلیسی” معمولی آمریکایی است. این سریال یک کمدی سبک است که از قسمت های کوتاه 30 دقیقه ای و شخصیت های دوست داشتنی تشکیل شده است. درک کمدی این سریال ممکن است در ابتدا کمی سخت باشد، اما بعد از سری اول، مانند یک بروکلینی واقعی (فردی از بروکلین، نیویورک) صحبت خواهید کرد.

3. چیزهای غریب

احتمالاً نام سریال اعتیاد آور SCI-FI، Stranger Things یا چیزهای عجیب را شنیده اید، اما آیا به تماشای آن به زبان انگلیسی فکر کرده اید؟ بله، درک برخی از کلمات عامیانه کودکان ممکن است کمی سخت باشد، اما، به طور کلی، کودکان نسبت به بزرگسالان بسیار آهسته تر و واضح تر صحبت می کنند، که باعث می شود دنبال کردن این سریال بسیار آسان باشد. اتفاقات عجیب، یک سریال اینترنتی آمریکایی، در سبک علمی تخیلی و ترسناک است که توسط برادران دافر ساخته شده‌است.

4. خانواده مدرن (خانواده امروزی)

مانند فیلم Stranger Things، بهترین نکته در مورد یادگیری زبان انگلیسی با خانواده امروزی این است که اکثر بازیگران آن را کودکان تشکیل می دهند. با توجه به اینکه بچه‌ها خیلی آهسته‌تر صحبت می‌کنند و از واژگان ساده‌تر استفاده می‌کنند، یادگیری زبان انگلیسی با این سریال خنده‌دار آسان است. بازیگران همچنین عبارات انگلیسی زیادی را برای گلوریا کلمبیایی (با بازی سوفیا ورگارا) توضیح می دهند.

این سریال  توسط کریستوفر لوید و استیون لویتان در شبکه تلویزیونی ABC ساخته شد. خانواده مدرن در سال ۲۰۱۰ توانست جایزه بهترین کمدی جوایز امی را به همراه چهار جایزه دیگر امی از آن خود کند. این مجموعه در قالب ۲۵۰ قسمت ۲۲ دقیقه‌ای ساخته و پخش شد. فصل اول این سریال در ۲۳ سپتامبر ۲۰۰۹ منتشر شد.

5. جای خوب

بهترین سریال ها برای یادگیری انگلیسی

اگرچه پیش‌فرض جای خوب ممکن است کمی عجیب باشد (این فیلم در یک «جای خوب» تخیلی اتفاق می‌افتد که نشان‌دهنده بهشت ​​است)، اما به هر حال این سریال یکی از بهترین سریال ها برای یادگیری انگلیسی است. علاوه بر پیشروی نسبتا کند آن، بسیاری از داستان‌ها تکرار می‌شوند – آن را به نقطه شروعی عالی برای افرادی که تازه وارد در دنیای انگلیسی زبان هستند، تبدیل می‌کند.

داستان این سریال در مورد زنی به نام النور شلستروپ (کریستن بل) است که وارد زندگی بعد از مرگ می‌شود و در آن جا مایکل (تد دنسن) او را با «جای خوب» آشنا می‌کند. جای خوب آرمان‌ شهری شبیه به بهشت است که انسان‌ها بسیار به سختی برای ورود به آن انتخاب می‌شوند. او متوجه می‌شود که اشتباهاً به این مکان وارد شده‌است و باید رفتارهای ناشایست خود را از دیگران پنهان کند و شخصی بهتر و با اخلاق شود.

کلام پایانی

این هم فهرست ۵ سریال برای یادگیری زبان انگلیسی. همچنین اگر به زبان کره ای علاقمند هستید می توانید مطلب سریال کره ای برای یادگیری زبان را بخوانید. به هر روی آنچه اهمیت دارد این است که تماشای تلویزیون روشی ایده آل برای قوی شدن در هر زبانی است. موفق باشید!

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تعمیر گیربکس تیگو 5 سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی محاسبه اسپرد در بازار فارکس دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید