جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9435 بازدید

زیبایی بازیگر قطب شمال، بیرون از سریال؛ هم زیبا و هم دلربا!

زیبایی بازیگر قطب شمال، بیرون از سریال؛ هم زیبا و هم دلربا!
خواندن 2 دقیقه
3.5
(24)

خانم مه لقا مینوش زاد را احتمالا خیلی نمی شناسید. فقط اگر اخیرا سریال قطر شمال را دنبال کرده باشید، حتما این دختر خانم زیبا را دیده اید. البته که موضوع فقط زیبایی نیست! مه لقا مینوش زاد در این نقش به خوبی ظاهر شده است. تصاویری از این بازیگر را در این مطلب می بینیم:

بازیگر سریال قطب شمال

بازیگر قطب شمال

بیوگرافی مه لقا مینوش زاد

مه لقا مینوش زاد بازیگر سریال قطب شمال متولد 1379 در تهران است. پدر مه لقا شاعر بوده که ۱۰ دی ۱۳۹۷ فوت کرده است. خانم مینوش زاد دوران دبیرستان را در هنرستان سوره گذراند.  او به حدی به بازیگری علاقه داشته که که علاوه بر تحصیل در این رشته از صحنه تئاتر نیز زیاد آموخته است و این دانش تجربی او باعث شده که در سال 93 با تئاتر « چشم هایمان به تاریکی عادت کرده اند » اولین بار به عنوان یک بازیگر روی صحنه رفت آن هم در حالی که فقط ۱۴ سال داشت.
ایفای نقش در یک فیلم کوتاه در سال ۹۳ و بعد فیلم سینمایی آوا در سال ۹۵ تجربه های جدی او بودند. مه لقا علاوه بر بازی در تئاتر تصمیم گرفت که خود نیز کارگردانی کند و حاصل آن شد  که  نویسندگی و کارگردانی نمایش خواستگاری را خود برعهده گرفت. مه لقا مینوش زاد همچنین دوره های گریموری و چهره پردازی را گذرانده و به این رشته علاقه وافر دارد.
پائیز سال 98 بود که مه لقا توانست با ایفای نقش در سریال ” حکایتهای کمال ” چهره خود را مطرح گند. بازی او در فیلم سینمایی ” آتابای” ساخته نیکی کریمی نیز نقطه عطف دیگری در کارنامه و زندگی هنری این بازیگر جوان است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 24

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید