جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1059 بازدید

تغییر چهره الیزابت داعشی سریال پایتخت رو ببین! تو جذابیت کم نظیره!

تغییر چهره الیزابت داعشی سریال پایتخت رو ببین! تو جذابیت کم نظیره!
خواندن 1 دقیقه
2.2
(5)

الیزابت داعشی سریال پایتخت را اگر به یاد داشته باشید، قطعا می دانید که بازیگری زیبا به نام نیلوفر رجایی فر این نقش را ایفا کرده بود و چقدر هم خوب از عهده آن برآمده بود. اما احتمالا دیدن چهره الیزابت داعشی سریال پایتخت در دنیای واقعی حسابی شگفت زده تان خواهد کرد چرا که او به راستی زیباست. نیلوفر رجایی فر، الیزابت داعشی پایتخت با بازی در همین نقش و همین سریال بود که شناخته شد و به شهرت رسید. بعد از این سریال او کارهای دیگری هم در کارنامه خود داشته است.

نکته حائز اهمیت در رابطه با نیلوفر رجایی فر و احتمالا یکی از دلایل انتخاب او برای این نقش تسلط بالای او به زبان انگلیسی است. شاید ندانید ولی او چند سالی را در کشور انگلستلن زندگی کرده است و به همین دلیل به خوبی زبان انگلیسی را صحبت می کند. تصاویر جدیدی از این بازیگر زیبا رو را با هم می بینیم! برای خبرهای مرتبط با دیگر هنرمندان کشورمان لطفا صفحه اخبار هنرمندان خبرنامه را ببینید.

تصاویر واقعی الیزابت داعشی سریال پایتخت

الیزابت داعشی سریال پایتخت

الیزابت داعشی

الیزابت داعشی سریال پایتخت

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.2 / 5. تعداد آرا: 5

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید