جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
63544 بازدید

استایل شیک و فوق العاده المیرا دهقانی در ایتالیا؛ بازیگر سریال لحظه گرگ و میش!

استایل شیک و فوق العاده المیرا دهقانی در ایتالیا؛ بازیگر سریال لحظه گرگ و میش!
خواندن 2 دقیقه
3.6
(71)

المیرا دهقانی در ایتالیا: المیرا دهقانی را با سریال لحظه گرگ و میش می شناسید. اخیرا تصویری از او در ایتالیا وایرال شده است.

المیرا دهقانی بازیگر نقش یاسمین در سریال لحظه گرگ و میش، متولد 5 شهریور 1370 است. مادر او شیرازی و پدرش اهل اصفهان است. نام کامل اوا المیرا دهقانی دولت آبادی است. المیرا فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته صنایع غذایی تهران است. در واقع او تحصیلات آکادمیک هنری ندارد اما با شروع فعالیتش در تئاتر خیلی سریع روی پرده تلویزیون ظاهر شد.

لازم به ذکر است که او در سال 1392 با اجرای تئاتر “پرتره ناتمتام از کلاغ سفید” به کارگردانی سپیده کریمی در فستیوال بین المللی دانشکده هنر توانست بورسیه بازیگری از دانشکده موسیقی و تئاتر تالین را در کشور استونی به دست آورد.

بیوگرافی المیرا دهقانی

المیرا دهقانی دولت آبادی در یک خانواده 6 نفره بزرگ شده است. پدر المیرا دندانپزشک است و مادرش خانه دار، سه خواهر بزرگتر از خودش دارد که یکی از آن ها در ایتالیا زندگی می‌کند. شاید تصویر المیرا دهقانی در ایتالیا هم با این موضوع بی ارتباط نباشد.

پدر المیرا دوست داشت دخترش هم دندانپزشک شود و حتی یک اتاق مجهز در مطب خود برای او آماده کرده بود امااو وارد دنیای بازیگری شد و در سال 1388 وقتی که 18 ساله بود فعالیت تئائر خود را تحت نظر سیامک کمالی سروستانی در شیراز شروع کرد. او بعد از شروع دوره کارشناسی ارشد به تهران آمد و فعالیت بازیگری در تئاتر را با کارگاه بازیگری محمد معتمدی ادامه داد. در طول این دوران یکی از موفقیت های مهمش حضور در جشنواره بین المللی تئاتر دانشگاه تهران در سال 92 بود که توجه زیادی را متوجه او کرد.

المیرا دهقانی از تئاتر دانشگاه تهران توسط یکی از دستیاران کارگردان شهرام شاه حسینی انتخاب و بعد از موفقیت آمیز بودن تستش در سال 1393 با سریال “همه چیز آنجاست” روی پرده تلویزیون حاضر شد. در بهمن 1393 نیز با نمایش اکوئوس به کارگردانی محمد معتمدی که اجرای آن در تئاتر باران شروع شد، چندین ماه روی صحنه حضور داشت. بیوگرافی المیرا دهقانی پیشتر توسط وبسایت خبرنامه تهیه شده است.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.6 / 5. تعداد آرا: 71

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید