جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9 بازدید

تصاویر متفاوتی از بهاره افشاری، شیطان سریال «او یک فرشته بود» بعد ۲۰ سال + استایلش حرف نداره!

تصاویر متفاوتی از بهاره افشاری، شیطان سریال «او یک فرشته بود» بعد ۲۰ سال + استایلش حرف نداره!
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

بهاره افشاری بازیگر توانمند کشورمان در 14 تیر سال 1363 در شاهرود سمنان به دنیا آمده است. او در یک خانواده به شدت مذهبی شاهرودی بزرگ شده چنانچه خودش می گوید، بیشترین خاطرات دوران کودکیش را از محرم ها و تکیه‌ها دارد. او با فیلم ناف به کارگردانی محمد شیروانی در سال ۱۳۸۱ پا به عرصه سینما گذاشت. اما حضور در سریال او یک فرشته بود (۱۳۸۴) باعث شد او به شهرت برسد و بین مردم شناخته شود. ایفای نقش در سریال فاصله‌ها (۱۳۸۹) موجب شهرت بیشترش شد. جالب است بدانید که بهاره افشاری علاوه بر بازیگری در طراحی لباس نیز فعالیت دارد. اخیرا تصاویری از او منتشر شده که در آنها استایل بسیار متفاوت و زیبایی دارد.

تصاویر جدید بهاره افشاری

استایل جدید بهاره افشاری

استایل جدید بهاره افشاری

بهاره افشاری و دنیای طراحی لباس

خانم بهاره افشاری زمانی که دیپلمش را می‌گیرد با گرفتن معلم خصوصی وارد دنیای صنعت مد و لباس می‌شود. پس از آن در مدت کوتاهی مزون لباس خودش را افتتاح و به طور حرفه ای شروع به طراحی لباس می‌کند. او در سال 1383 وقتی 20 سال داشت توسط مجله “چلچراغ” لقب جوان ترین طراح لباس ایران را به دست آورد.

گفته می شود رفت و آمدهای چهره های هنری به مزون باعث شد او پا به دنیای سینما و عرصه هنرپیشگی بگذارد. بهاره افشاری  برای نخستین بار در سال 1381 و زمانی که ۱۸ ساله بود نقش کوتاهی در یک سریال تلویزیونی ایفا کرد با این حال خودش معتقد است که این تجربه به حدی بد بود که نمی‌خواهد نام آن در کارنامه هنریش ثبت شود.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید