جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
38 بازدید

تصاویر جدید سارای سریال در قلب من بعد از ۲۶ سال! رزیتا غفاری هنوز زیبا و خوش استایل!

تصاویر جدید سارای سریال در قلب من بعد از ۲۶ سال! رزیتا غفاری هنوز زیبا و خوش استایل!
خواندن 2 دقیقه
0
(0)

رزیتا غفاری: در قلب من سریالی ایرانی به کارگردانی حمید لبخنده و محصول سال ۱۳۷۷ بود. این سریال حدود ۳ سال بعد از سریال پرطرفدار در پناه تو ساخته و از شبکه ۳ سیما پخش شد. از بایگران اصلی این سریال رزیتا غفاری بود که باید بگوییم بازیگر گزیده کاری است. سال ها از پخش این سریال می گذرد و بازیگران آن تغییر زیادی کرده اند. از این رو بر آن شدیم تا تصاویر جدید رزیتا غفاری و همیطور بیوگرافی این بازیگر را با شما به اشتراک بگذاریم. با خبرنامه همراه باشید.

تصاویر جدید رزیتا غفاری، سارای سریال در قلب من

بیوگرافی کوتاهی از رزیتا غفاری

کودکی رزیتا غف

رزیتا غفاری متولد ۲۵ دی ۱۳۵۱ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. او در رشته کارگردانی سینما از دانشگاه فارغ‌التحصیل شده است. خانم غفاری چند فیلم کوتاه انیمیشن کارگردانی کرده و عضو آسیفای ایران است. خانم رزیتا غفاری در یک مصاحبه کوتاه تلویزیونی در شبکه ۵ سیما یا شبکه تهران در تاریخ ۲ شهریور ۱۳۸۸، گفت که مربی اسکی هم است و در این رشته فعالیت می کند.

پدر رزیتا غفاری مهندس مکانیک بوده و سال‌ها قبل فوت کرده است و مادر او هم فوق لیسانس دکوراسیون داخلی دارد. رزیتا غفاری فرزند دوم خانواده اش است و فقط یک خواهر دارد. جالب است که او به خاطر نزدیکی محل سکونتش به سینمای آزادی تهران، از دوران کودکی به سینما علاقه پیدا کرده و این اتفاق را در بازیگر شدن خود بسیار تاثیرگذار می داند.

ازدواج و همسر رزیتا غفاری

 

رزیتا غفاری زمانی که 27 سال داشت ازدواج کرد و همسر او عباس صالحی از چهره پردازان و تهیه کنندگان کشورمان است. آقای عباس صالحی در خارج از کشور به تحصیل در رشته چهره پردازی پرداخته است و به همین دلیل این زوج چند سا ساکن شهر تورنتو بودند و دخترشان تارا، در ماه آذر سال 1385 در کانادا متولد شد.

این زوج بعد از اتمام تحصیلات عباس صالحی و بزرگ شدن دخترشان تصمیم گرفتند که به وطن بازگردند و رزیتا غفاری فعالیت های هنری اش را مجددا شروع کرد. رزیتا غفاری بازیگر بی حاشیه ای است که همیشه خود را از حواشی به دور نگه داشته است و زندگی آرامی در کنار همسر و دخترش دارد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تعمیر گیربکس تیگو 5 سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی محاسبه اسپرد در بازار فارکس دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید