جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
0
(0)

کمد لباس تان می تواند به شما کمک کند شخصیت خود را نشان دهید – و این روند نباید با افزایش سن متوقف شود. در واقع، در حالت ایده آل باید احساس کنید که با بالا رفتن سن، سبک شخصی خودتان را دارید و کماکان در انتخاب های‌تان دقیق هستید. و انتخاب رنگ های مناسب می تواند کمک زیادی به ظاهر شما و افزایش اعتماد به نفس تان داشته باشد. با این حال، سبک‌شناسان می‌گویند که رنگ‌های نامناسب می‌توانند تأثیر معکوس داشته باشند. این رنگ ها به‌ جای برجسته‌ کردن بهترین ویژگی‌های شما، در واقع می‌توانند شما را پیرتر نشان دهند. در اینجا پنج رنگ خواهید دید که کارشناسان توصیه می کنند از آنها اجتناب کنید به ویژه اگر دوست ندارید از سن واقعی تان بزرگ تر یا پیرتر دیده شوید!

۱. مشکی یا خاکستری تیره

ینیا هرناندز فونسکا، صاحب سبک، متخصص مد لوکس، می‌گوید سیاه و خاکستری هر دو رنگ‌های کلاسیک و ضروری برای کمد لباس شما هستند. با این حال، او هشدار می دهد که تکیه بیش از حد به این رنگ ها می تواند شما را پیر نشان دهد. او توضیح می‌دهد: «اگرچه رنگ‌های بسیار متنوعی هستند، استفاده بیش از حد از رنگ‌های سیاه و خاکستری، سایه‌های تیز اطراف صورت ایجاد می‌کند و می‌تواند خطوط ظریف را برجسته تر نشان دهند.»

با این حال، فونسکا اشاره می کند که این بدان معنا نیست که شما باید این رنگ ها را به طور کامل از کمد لباس خود حذف کنید. بلکه به‌جای پرهیز از این رنگ‌ها، کنتراست را با یک دستمال سر خامه‌ای مایل به سفید، یک تاپ شتری پررنگ یا جواهراتی با رنگ‌های عمیق ملایم‌تر کنید تا گرما را به چهره‌تان بیاورید».

برندا کوپر، استایلیست مد، طراح لباس و کارشناس رنگ برنده جایزه امی، می‌گوید انتخاب سایه مناسب نیز می‌تواند دنیای متفاوتی ایجاد کند: “کلید کار یافتن رنگ مناسب است. برای کسانی که مو و پوست روشن دارند یک رنگ مشکی ملایم زغالی می تواند معجزه کند و به چهره شما درخشندگی ببخشد.

۲. پاستلی زیادی ملایم از رنگ هایی است که پیر نشان تان می دهد

این رنگ ها پیر نشونت می ده

فونسکا هشدار می‌دهد که پوشیدن رنگ‌های ملایم پاستلی نیز می‌تواند با برجسته‌ نشان دادن تغییرات پوست و چشم‌ها، شما را پیری زودرس کند.

او به Best Life می‌گوید: « پاستلی های زیبا و تازه، می‌توانند چشمان شما را گود رفته نشان دهند. به علاوه افراد مسن تر به طور طبیعی با افزایش سن دچار صلبیه کمتر سفید یا کمی کدر شدن “قسمت سفید” چشم می شوند. پلک ها رنگدانه می گیرند و ملاسما ممکن است ظاهر شود. در این صورت رنگ های پاستلی می توانند هایپرپیگمانتاسیون یا تیرگی دور چشم را افزایش دهند، بنابراین بهتر است از این رنگ ها اجتناب کنید.”

۳. رنگ بژ یا رنگ های خنثی

رنگ‌های خنثی می‌توانند ظاهری پیچیده و کلاسیک به کمد لباس شما ببخشند، اما فونسکا می‌گوید که آنها می‌توانند با اینکه شما را بی‌تفاوت و مسن‌تر از سن واقعی‌تان نشان دهند و در واقع نتیجه معکوس داشته باشند. او می‌گوید: «رنگ‌هایی مانند نود و بژ می‌توانند شما را زیادی خنثی و بی رنگ کنند.بنابراین بهتر است به جای تکیه بر این سایه های پودری، ظاهرتان را با رنگ های تیره تر متعادل کنید.

۴. صورتی سالمون

در حالی که ممکن است با افزایش سن ظاهر یا پالت رنگ خود را اصلاح کنید، اما این بدان معنا نیست که باید رنگ های تند را از کمدتان حذف کنید. با این حال، بد نیست بدانید که یک رنگ پررنگ و تند وجود دارد که معمولاً ممکن است اشتباه باشد: صورتی سالمون.

در حالی که صورتی سالمون ممکن است از نظر بصری دلپذیر باشد، اما پوشیدن آن می تواند مشکلات خود را داشته باشد. این رنگ پر جنب و جوش می تواند درخشندگی فلورسنت روی پوست شما ایجاد کند و هر گونه قرمزی یا نقص را برجسته تر نشان دهد. مراقب پتانسیل آن برای چاق کردن صورت هم باشید و برای افزایش درخشندگی طبیعی پوست تان، رنگ های جذاب تر را انتخاب کنید.

۵. سایه های بی نظیر بنفش

کوپر می‌گوید که انتخاب کردن سایه های برخی رنگ‌ها سخت‌تر از رنگ‌های دیگر است، و رنگ بنفش به‌طور واضح در همین دسته است. به عنوان مثال، اگر یک تاپ بنفش با ته رنگ خاکستری انتخاب کنید، می تواند پوست شما را کدر و بی روح نشان دهد.

این کارشناس مد می گوید: زمانی که رنگ بنفش به درستی انتخاب شود، می تواند ظرافت و پیچیدگی را به نمایش بگذارد. با این حال، سایه نامناسب این رنگ می‌تواند سایه‌های نامطلوب ایجاد کند و شما را خسته و بی روح نشان دهد. از رنگ‌هایی که پوست و لب‌های شما را ارغوانی می‌کند و توجه را به نواقص تان جلب می‌کند، خودداری کنید. بنفش‌هایی را انتخاب کنید که ویژگی‌های شما را بهبود می‌بخشند و به ظاهر شما روح می دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید