جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
25 بازدید

میکاپ چشم کره ای؛ راهنمای مبتدیان برای یک آرایش کره ای بی‌نقص!

میکاپ چشم کره ای؛ راهنمای مبتدیان برای یک آرایش کره ای بی‌نقص!
خواندن 6 دقیقه
5
(1)

آرایش چشم می تواند دشوار باشد، صرف نظر از اینکه مدت زیادی از علاقه مندان به آرایش هستید یا فردی که تازه شروع به کار با این هنر کرده اید. ایده بدی نیست که چند ترفند بلد باشید تا بتوانید جادوی خود را انجام دهید و آرایش چشمی بی عیب و نقص داشته باشید. در این نوشتار نحوه انجام میکاپ چشم کره ای و تکنیک‌های ساده آرایش چشم برای همه تازه‌کارانی که از حجم اطلاعات موجود در لوازم آرایش غرق شده‌اند، گردآوری شده است.

در اینجا، ما اصول اولیه آرایش چشم کره ای را مورد بحث قرار خواهیم داد. همچنین در مورد برخی از بهترین محصولات زیبایی کره ای به صورت آنلاین برای مبتدیان و نحوه استفاده از آنها صحبت خواهیم کرد. ما با یک مقدمه کوتاه برای آرایش در کره شروع می کنیم. فرهنگ کره ای بسیار روی ظاهر متمرکز است و از مردم انتظار می رود که به بهترین شکل ظاهر شوند. این امر به مردان و زنان در کره گسترش می یابد. از مردان انتظار می رود هنگام بیرون رفتن در جمع حسابی تمیز و مرتب باشند و به خودشان رسیدگی کنند، در حالی که از زنان انتظار می رود که هر روز تمام صورت خود را آرایش کنند، حتی زمانی که در خانه یا خواب هستند!

این مقاله نحوه انجام آرایش چشم کره ای را به شما نشان می دهد. آرایش کره ای نوعی آرایش طبیعی و نه زیاد سبک تر از آرایش های سبک غربی است.

نکاتی برای انجام میکاپ چشم کره ای

نکات زیر را به دقت دنبال کنید تا یک آرایش چشم کره ای زیبا داشته باشید:

پرایمر بسیار مهم است

پرایمر به عنوان پایه سایه چشم برای هر عاشق آرایشی ضروری است! پرایمرهای سایه به ایجاد یک بوم صاف برای آرایش چشم کمک می کند و قبل از استفاده از سایه چشم استفاده می شود تا به تشدید رنگ و ماندگاری بیشتر آن کمک کند. از پرایمرهای سایه همچنین برای پوشاندن هرگونه نقص یا تغییر رنگ در ناحیه پلک استفاده می شود.

سایه چشم بزنید

مرحله بعدی این است که روشن ترین رنگ را در پالت سایه چشم خود به گوشه داخلی پلک خود بزنید. پس از آن رنگ تیره تری را در گوشه بیرونی پلک بمالید. این کار باعث می شود چشمان شما بزرگتر و درخشان تر به نظر برسند.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که رنگ های مناسب آرایش چشم خود را پیدا کنید. مبتدیان، بهتر است با یک پالت خنثی شروع کنند. این کار به شما کمک می کند طبیعی تر به نظر برسید و خیلی زرق و برق دار نباشید.

رنگی را از پالت انتخاب کنید که با رنگ پوست شما مطابقت داشته باشد و با قلم مو یا انگشت آن را روی تمام پلک خود بمالید.
رنگ دیگری را از پالت انتخاب کنید و آن را به خط مژه پایینی خود بمالید.

خط چشم

اگرچه خط چشم ممکن است در روال زیبایی شما ثابت باشد یا نباشد، اما یکی از اساسی ترین مراحل آرایش چشم است. خط چشم انعطاف پذیری را برای شما فراهم می کند تا روی خط چشم تان کار کنید، توجه را به آنها جلب کنید و مژه های نازکی را که ممکن است داشته باشید پر کنید. همه اینها به بافت خط چشم مایع و انتخاب خودتان برای استفاده از آن بستگی دارد.

  • برای اینکه مژه های شما پرپشت تر به نظر برسند. خط چشم را نزدیک خط مژه بزنید تا اکستنشن طبیعی خط مژه شما باشد.
  • یک خط نقطه چین از گوشه بیرونی به گوشه داخلی ایجاد کنید و نقطه ها را با یک خط نقطه وصل کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که نوک خط شما نازک و در عین حال صاف باشد تو شکل دلخواه را ایجاد کنید. برای جلوگیری از ریزش خط چشم، می توانید آن را قبل از استفادع در فریزر قرار دهید.
  • از خط مژه شروع کنید و با یک خط چشم مایع به سمت گوشه ها کار کنید تا ظاهر ایده آلی به خط چشم بالدار داشته باشید. اگر دست شما به اندازه کافی برای استفاده از خط مایع پایدار نیست، ابتدا با خط چشم مدادی خط بکشید و سپس با خط مایع روی طرح مدادی خط بکشید.
  • اگر می خواهید چشم دودی داشته باشید، به جای خط مایع از خط مدادی استفاده کنید زیرا نرم تر و کرمی تر است. از طرف دیگر، می‌توانید از یک برس استفاده کنید تا مداد را پخش کرده و ظاهری دودی و بدون دردسر داشته باشید.
  • با افزایش سن، رنگ های ملایم تری مانند قهوه ای را برای ظاهری زیباتر انتخاب کنید و برای تکمیل استایل ساده، ریمل اضافه کنید.

ریمل بلندکننده مژه بزنید

ریمل مناسب ممکن است به طور قابل توجهی بر نتیجه استفاده از لوازم آرایشی شما تأثیر بگذارد. ظاهر ایده آل و مژه های بلندی که همیشه می خواستید با یک ریمل درست و حسابی امکان پذیر است.  ریملی را خریداری کنید که مژه ها را پر و بلند کند.

فر کردن مژه ها می تواند این توهم را ایجاد کند که چشمان شما بزرگتر هستند. استفاده از فر مژه قبل از ریمل زدن، تکنیکی ساده برای برجسته کردن چشم هاست. از دو نوع ریمل استفاده کنید: یک ریمل پر کننده و یک ریمل بلند کننده. این تکنیک فوق‌العاده باعث می‌شود مژه‌های شما برجسته تر شوند، اگر به مژه‌های مصنوعی علاقه‌مند نیستید، این روش می تواند به بلندتر و پرتر نشان دادن مژه های شما کمک کند.

ابرو

گاهی اوقات ابروها مورد توجه قرار نمی‌گیرند در حالی که داشتن ابروهای زیبا واقعاً بازی را تغییر می دهد، زیرا آنها چشم ها را قاب می کنند و به طور قابل توجهی جذابیت کلی شما را افزایش می دهند. محصولات ابرو در اشکال مختلف به راحتی در بازار در دسترس هستند. سایه ای را انتخاب کنید که به بهترین وجه مکمل رنگ موی طبیعی شما باشد.

هنگام آرایش ابروها، مهمترین چیزی که باید به خاطر داشته باشید این است که ظاهر را تا حد امکان طبیعی نگه دارید. در واقع باید مطمئن شوید که از خطوط تیز یا سایر نواقص جلوگیری کنید. از کمی هایلایتر درست در پشت ابرو استفاده کنید تا توجه را به خط ابروهای خود جلب کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید