جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 7 دقیقه
0
(0)

بسیاری از افراد که در هوای گرم تابستان به کافی شاپ می روند، دوست دارند در محیطی از نوشیدنی های خنک خود لذت ببرند که هوا فوق العاده خنک و دلپذیر باشد. با این حال، چگونه صاحبان این کسب و کارها می توانند فضای روباز کافی شاپ را خنک کنند؟

بهترین و مطمئن ترین روشی که نسبت به روش های سنتی می تواند مزایای زیادی برای این کار داشته باشد، سیستم مه پاش است. شما می توانید با استفاده از مه پاش صنعتی برای کافه در فصل گرما تا حد خیلی زیادی دمای این محیط را کاهش داده و فضای دلپذیری برای مشتریان خود به وجود بیاورید.

عملکرد سیستم مه پاش برای کافه در فصل گرما

سیستم مه پاش به گونه ای عمل می کند که با کمترین میزان مصرف آب و برق، به بهترین شکل ممکن فضای کافی شاپ را خنک کند. نحوه عملکرد این سیستم به این صورت است که در ابتدا آب را از طریق مخزن به سمت شلنگ های مه پاش منتقل می کند و بعد از این که آب به نازل مه پاش رسید، قطرات آب به اندازه خیلی ریزی تبدیل می شوند و به شکل بخار و مه در محیط پخش می شوند. مهم ترین ویژگی و مزیت این سیستم این است که شما می توانید در کوتاه ترین زمان ممکن و با کمترین هزینه، فضای کافی شاپ را خنک کنید.

مزایای مه پاش برای کافه در تابستان

شما باید بدانید که سیستم مه پاش مزایای خیلی زیادی دارد که باعث شده یکی از بهترین سیستم ها برای خنک کردن فضای کافی شاپ در فصل گرما به شمار بیاید. با استفاده از این سیستم، شما می توانید در بازه زمانی کوتاه، بهترین عملکرد را دریافت کنید. در نتیجه، زمانی که فضای کافی شاپ در هوای گرم تابستان بسیار خنک و دلپذیر باشد، تعداد مشتریان شما نیز بیشتر خواهد شد.

به همین ترتیب این مشتریان دفعات بعدی که می خواهند به کافی شاپ بروند هم شما را انتخاب می کنند. تمام این موارد موجب می شوند که سود شما از راه اندازی کافی شاپ فوق العاده افزایش پیدا کند. در ادامه، سایر مزایای سیستم مه پاش برای کافه در فصل تابستان را به شما معرفی می کنیم و توضیح می دهیم که چرا این وسیله تا این حد مورد محبوبیت واقع شده است.

  • خنک کردن محیط در بازه زمانی بسیار کوتاه
  • قابل استفاده برای فضای باز
  • بدون اتلاف و هدر رفت آب
  • عدم خیس کردن محیط
  • افزایش رطوبت محیط
  • مقرون به صرفه و اقتصادی
  • از بین بردن و دور کردن حشرات مزاحم و موذی
  • توزیع یکنواخت هوای خنک در همه قسمت های فضایی کافی شاپ
  • از بین بردن گرد و غبار محیط
  • جلوگیری از پخش بوی نامطبوع مواد غذایی
  • افزایش تعداد مشتریان و کسب رضایت آنها

اجزای مه پاش صنعتی

هر مه پاش صنعتی از اجزای مختلفی تشکیل شده است که این اجزا در کنار یکدیگر، عملکرد بسیار خوبی از خود ارائه می دهند. در قسمت پایین، مهمترین اجزای موجود در مه پاش صنعتی را نام می بریم تا بتوانید برای خرید اجزای مه پاش اطلاعات کافی را داشته باشید، توجه داشته باشید که شاید بر اساس نوع مه پاش مورد نظر شما، برخی از این اجزا تغییر کنند. اما بیشتر مواقع این اجزا در اغلب مه پاش های صنعتی به خصوص برای محیط هایی مانند کافی شاپ و رستوران مورد استفاده قرار می گیرند.

اجزای مه پاش صنعتی

  • شلنگ مه پاش: با استفاده از این وسیله، آب از قسمت های مختلف سیستم مه پاش به محیط های دورتر منتقل می شود. هرچه مساحت محیط مورد نظر شما بیشتر باشد، شلنگ کم باید متراژ بیشتری داشته باشد.
  • پمپ: با استفاده از پمپ، فشار آب افزایش پیدا می کند و آب از طرف مخزن با سرعت بیشتری به سمت بیرون منتقل ی شود.
  • سیستم فیلتراسیون: بیشتر مواقع در محیط های مختلف، آب مواد اضافی زیادی دارد که با استفاده از سیستم فیلتراسیون، می توان این مواد اضافی و ناخالصی های آب را گرفت و به شکل کاملاً سالم در محیط پخش کرد. حتی اگر هم مشکلی از نظر آلودگی آب ندارید، باید بدانید که فیلتر باعث می شود که به قطعات دیگر سیستم مه پاش و به خصوص نازل آسیبی وارد نشود.
  • شیر تنظیم فشار: همان طور که از نام آن هم مشخص است، با استفاده از این شیر می توانید فشاری که به نازل وارد می شود را تنظیم نمایید.
  • نازل: نازل یکی از مهم ترین قسمت های سیستم مه پاش است که آب از آن عبور داده شده و به دانه های ریزی تبدیل می شود. هرچه دانه های نازل کوچک‌تر باشند، اندازه قطرات بخار خارج شده از این سیستم نیز ریزتر خواهد بود و باعث خیس شدن محیط نخواهد شد.
  • پایه نازل: با استفاده از پایه نازل، می توانید همه نازل ها را روی سیستم مه پاش متصل کنید.
  • دماسنج و رطوبت سنج: یکی از مهمترین ویژگی های سیستم مه پاش صنعتی برای کافه در فصل گرما این است که با قابلیت دماسنج و رطوبت سنج ارائه می شود. با استفاده از این قابلیت ها، شما می توانید خیلی بهتر دما و رطوبت محیط مورد نظر خود را کنترل کنید.
  • برد کنترل: یکی دیگر از قطعات این سیستم، برد کنترل است که با استفاده از آن می توانید زمان خاموش و روشن شدن سیستم مه پاش را به صورت خودکار تنظیم کنید. با استفاده از این قابلیت، نیازی نیست که خود شما چیزی را اعمال کنید و همه چیز به شکل خودکار انجام می شود.

نکات مهم برای خرید مه پاش صنعتی برای کافی شاپ

اگر شما هم قصد خرید سیستم من برای کافی شاپ خود را دارید، پیشنهاد می کنیم که به طور کامل به این نکات توجه کنید. با دقت به این نکات، می توانید اطمینان داشته باشید که هزینه ای که برای خرید این سیستم پرداخت کردید، به هدر نرفته است و کاملا ارزشش را دارد.

نکات مهم برای خرید مه پاش صنعتی برای کافی شاپ

1.متراژ کافی شاپ

اگر چه سیستم مه پاش قدرت بسیار بالایی دارد، اما قدرت هر یک از این سیستم ها با یکدیگر فرق دارد و شما باید بر اساس متراژ محیط مورد نظر خود، یکی از سیستم های مه پاش را خریداری کنید. مثلاً اگر کافی شاپ شما خیلی بزرگ است، شاید مجبور شوید از سیستم های مه پاش با قدرت بالا یا حداقل دو یا ۳ سیستم به طور همزمان استفاده کنید و برعکس.

2.کیفیت نازل ها

باید حتماً مطمئن شوید که یک نازل سیستم مه پاش مورد نظر شما کیفیت بالایی دارد و کاملا ضد سنگ است. همچنین موقع خرید مطمئن شوید که نازل ها ضد چکه هستند و قطرات آب را به هدر نمی دهند. علاوه بر این، چکه کردن باعث می شود که محیط کافی شاپ خیس شود و این اصلاً خوشایند نیست.

3.وجود سیستم فیلتراسیون

ممکن است خیلی از سیستم های مه پاش هیچ‌گونه سیستم فیلتراسیونی نداشته باشند. در این شرایط، مواد اضافی دیگر موجود در آب سوراخ های نازل گیر می کنند و باعث خراب شدن آن می شوند. به همین دلیل مجبور می شوید خیلی سریع سیستم را تعمیر یا حتی تعویض کنید.

4. گارانتی سیستم مه پاش

در آخر، سیستمی را بخرید که گارانتی چند ساله دارد و مطمئن می شوید که اگر در طول این چند سال مشکلی برای این سیستم پیش آمد، می توانید آن را از طریق شرکتی که خریداری کرده اید، تعمیر یا تعویض کنید. پس موقع خرید به هیچ عنوان از فاکتور شرکت غافل نشوید.

خرید مه پاش صنعتی برای کافه از مهپاش صنعت

به منظور خرید مه پاش صنعتی برای کافه با بالاترین کیفیت و مناسب ترین قیمت، و فروشگاه مهپاش صنعت را پیشنهاد می کنیم. در این فروشگاه تمام ویژگی های مورد نیاز یک سیستم مه پاش ارائه می شوند و همچنین شما می توانید با قیمت بسیار مناسبی به خرید. علاوه بر این موارد، در مهپاش صنعت تمام سیستم ها دارای گارانتی ۵ ساله هستند و شما می توانید با خیالی آسوده از این سیستم ها استفاده کنید.

از دیگر خدمات مهپاش صنعت که باعث افزایش طرفداران و محبوبیت این فروشگاه برای خرید سیستم مه پاش برای کافی شاپ شده، این است که خدمات دیگری مانند نصب و راه اندازی سیستم و تعمیر آن را نیز برای شما انجام می دهند. اگر هم نمی خواهید هزینه اضافی برای نصب این سیستم بپردازید، تنها کافی است که با کارشناسان تماس بگیرید و آنها نیز فرایند نصب این سیستم را به صورت مرحله به مرحله برای شما توضیح می دهند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید