جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 6 دقیقه
0
(0)

معرفی کامل صرافی بینگ ایکس BingX

ارزهای دیجیتال چند سالی است روی کار آمده‌اند و از همان سال‌های اول موفق به جذب اعتماد کاربران شده‌اند. امروزه، افراد زیادی به خریدوفروش این ارزها مشغول‌اند و بخشی از معاملات روزمره خود را با استفاده از این ارزها انجام می‌دهند. برای انجام معاملات در این بستر، وجود یک صرافی معتبر که ضمن ارائه خدمات متنوع، محیطی امن و کاربری آسان داشته باشد، الزامی است. در این زمینه می‌توان از خدمات صرافی بینگ ایکس استفاده کرد. در ادامه، به معرفی صرافی BingX و آموزش چگونگی استفاده از آن می‌پردازیم.

معرفی صرافی بینگ ایکس

صرافی بینگ ایکس یکی از معروف‌ترین صرافی در حوزه ارزهای دیجیتال به‌شمار می‌رود. شاید این سوال ایجاد شود که صرافی بینگ ایکس در کجا قرار دارد؛ تاسیس این صرافی در شهر سنگاپور به سال 2018 بازمی‌گردد و در طول فعالیت 6 ساله خود، چیزی حدود 5 میلیون کاربر فعال را جذب کرده است. بیشتر افرادی که در این صرافی به انجام معاملات می‌پردازند از کشورهایی مانند تایوان، ژاپن، روسیه و حتی کره و ویتنام هستند و به‌طورکلی، می‌توان آن را صرافی محبوب و قابل اعتماد مردم آسیای شرقی دانست.

این صرافی یک بستر کامل و مجهز است که امکان انجام معاملات ارزهای دیجیتال در تمام بازارهای مالی را به کاربران خود می‌دهد؛ همچنین، در این صرافی امکان انجام معاملات اسپات، مشتقات و خرید با ارزهای فیات هم وجود دارد. از دیگر امکانات و خدماتی که صرافی BingX را نسبت‌به رقبا متمایز می‌کند، می‌توان به معاملات قراردادهای دائمی و امکان معامله در بازارهای جهانی مانند فارکس اشاره کرد.

صرافی بینگ ایکس، پلتفرمی ثبت‌شده محسوب می‌شود و توسط جمهوری استونی مجوزهای لازم مانند AUSTRAC، مجوز کسب‌وکار MSB و را دریافت کرده است. هرچند بیشتر کاربران این صرافی را معامله‌گران آسیای شرقی تشکیل می‌دهند؛ اما به معنی عدم‌ فعالیت این صرافی در سطح بین‌الملل نیست. بینگ ایکس دارای شعبات مختلفی در کشورهای آمریکای شمالی، کانادا، هنگ‌کنگ و اتحادیه اروپا نیز است و تاییدیه نظارتی کشورهای نام‌برده را نیز در اختیار دارد.

صرافی بینگ ایکس برای ایرانیان

باوجوداینکه، ایرانیان زیادی در زمینه ارزهای دیجیتال فعالیت دارند؛ اما تحریم‌های مالی کشورهای مختلف علیه ایران باعث شده است که امکان‌ سرمایه‌گذاری و انجام معامله در صرافی‌های خارجی برای ایرانیان وجود نداشته باشد. به نظر شما در صرافی بینگ ایکس اوضاع به‌ چه‌صورت است؟ همان‌طورکه گفتیم، بینگ ایکس تقریبا یک صرافی آسیایی است و بیشتر تمرکز آن به ارائه خدمات باکیفیت و مطمئن به کاربران این قاره است.

باتوجه‌به این موضوع، این صرافی از بیشتر کشورهای قاره آسیا پشتیبانی می‌کند و ایران هم در لیست این کشورها وجود دارد. اگر به سایت صرافی BingX مراجعه کنید، می‌توانید زبان فارسی را در منوی زبان‌های پیشنهادی این صرافی مشاهده کنید و حتی یک گروه تلگرامی رسمی به زبان فارسی هم برای این صرافی وجود دارد. بااین‌حال، استفاده از خدمات و فعالیت در این صرافی برای ایرانیان با استفاده از VPN امکان‌پذیر است.

درواقع، کاربران ایرانی امکان ورود مستقیم با IP ایران به بینگ ایکس را ندارند و برای ایجاد حساب کاربری در آن ابتدا باید IP خود را تغییر دهند. بعد از انجام این کار، کاربران می‌توانند با مدارک ایرانی خود، هویت‌شان در این صرافی را احراز کنند و به انجام معامله در آن بپردازند. این موضوع امتیاز مهمی برای صرافی بینگ ایکس محسوب می‌شود؛ اما برای انجام معاملات آن باید به نکاتی مانند امکان به تعلیق درآمدن حساب درصورت تشدید تحریم‌ها توجه کرد.

آموزش ثبت‌نام و استفاده از صرافی BingX

برای ثبت‌نام و شروع کار در صرافی بینگ ایکس تنها 15 دقیقه زمان نیاز است و بعد از آن به‌راحتی می‌توانید در صرافی به انجام معامله بپردازید. در ادامه، مراحل و چگونگی ثبت‌نام در بینگ ایکس را توضیح خواهیم داد.

مرحله اول، ثبت‌نام در بینگ ایکس

برای شروع معاملات در بینگ ایکس ابتدا باید در این صرافی ثبت‌نام کرد. به‌منظور ثبت‌نام در این صرافی ابتدا باید به صفحه اصلی آن وارد شد و روی دکمه Register که در گوشه سمت راست آن قرار دارد، کلیک کرد. در مرحله بعد، باید ورود یا ورود با ایمیل را برای دریافت کد عبور انتخاب کنید که برای ایرانیان تنها ورود با ایمیل امکان‌پذیر است؛ سپس باید قوانین را مطالعه کنید و موافقت را انجام دهید تا عبور از این مرحله امکان‌پذیر باشد.

پس از انجام مراحل بالا، کدی برای شما در ایمیل ارسال می‌شود که باید آن را در صفحه و کادر مربوطه وارد کنید.

مرحله دوم، واریز کوین

با طی کردن مراحل بالا، حساب کاربری اولیه شما در صرافی ایجاد می‌شود؛ اما برای انجام معامله در صرافی، طی کردن این مراحل کافی نیست و باید اقدامات دیگری هم انجام داد. برای شروع معاملات باید کوین اولیه را در صرافی بینگ ایکس واریز کرد و به این منظور، باید حساب خود را با یک کارت اعتباری بین‌المللی مانند ویزا کارت یا مستر کارت شارژ کرد.

جهت شروع معامله و ترید در صرافی BingX، حداقل یک تتر نیاز است. برای واریز این مبلغ، ابتدا باید روی آیکون Wallet یا کیف پول کلیک کنید و سپس از منوی بازشده Deposit را انتخاب کنید و بعد از تعیین نوع شبکه، ارز و حساب، واریز را انجام دهید. جزئیات مراحل انجام این کار در تصویر زیر آورده شده است.

برای واریز مبلغ، امکان اسکن از روی کد QR هم وجود دارد و بعد از آن حساب شما به میزان مبلغ واردشده، شارژ می‌شود و امکان فعالیت در صرافی برای شما فراهم می‌شود. دقت کنید که با تبدیل زبان صرافی به فارسی، تمام این مراحل را می‌توانید با زبان فارسی هم پیش ببرید؛ اما برای انجام آن‌ها داشتن یک ابزار تغییر IP ضرورت دارد.

سخن پایانی

بینگ ایکس یک صرافی معتبر و شناخته‌شده در زمینه ارزهای دیجیتال است که به‌خصوص برای کاربران آسیایی که در دسترسی به صرافی‌های معروف‌تر، محدودیت‌هایی دارند، خدماتی کامل و مناسب را ارائه می‌کند. این صرافی امکان انجام انواع معاملات از اسپات و فیوچرز گرفته تا کپی تریدینگ که مناسب برای معامله‌گران تازه‌کار به‌شمار می‌رود را برای کاربران خود فراهم کرده است تا بعد از ورود به آن، دیگر نیازی به استفاده از صرافی‌های دیگر نداشته باشند. مزیت این صرافی برای ایرانیان، پشتیبانی آن از زبان فارسی است. درنتیجه، کاربران تازه‌کاری که هنوز با تمام اصطلاحات این بازار معاملاتی آشنا نشده‌اند، امکان پیگیری سایت و ترید کردن به زبان فارسی را نیز دارند. برای استفاده هرچه ساده‌تر از خدمات و ثبت‌نام در این صرافی می‌توانید از خدمات سافاری آنلاین استفاده کنید.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید