جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
1 نظر
74758 بازدید

عکس بازیگران شربت زغال اخته (همشون خوش تیپ و خوش استایل) + خلاصه سریال و بیوگرافی بازیگران

عکس بازیگران شربت زغال اخته (همشون خوش تیپ و خوش استایل) + خلاصه سریال و بیوگرافی بازیگران
خواندن 3 دقیقه
3.5
(543)

دوعا کورکماز دختری ساده، معصوم و کوشا است که در خانواده‌ای مدرن و امروزی زندگی می‌کند. او عاشق فاتح اونال می‌شود که پسری از خانواده‌ای ثروتمند و مذهبی است. عشق این دو با مخالفت شدید خانواده فاتح به خصوص مادرش نرگس روبرو می‌شود.

با وجود مخالفت‌ها، دوعا و فاتح در نهایت ازدواج می‌کنند و زندگی مشترکی را آغاز می‌کنند. اما تفاوت‌های فرهنگی و خانوادگی آن‌ها چالش‌های زیادی را برایشان به وجود می‌آورد.

در این میان، متین پدر دوعا که مردی روشنفکر و امروزی است، از ازدواج دخترش با فاتح حمایت می‌کند و سعی می‌کند به حل مشکلات آن‌ها کمک کند. کمال برادر بزرگتر فاتح نیز مردی متعادل و منطقی است که تلاش می‌کند تا روابط بین خانواده‌اش و دوعا را بهبود بخشد.

اما گولای خواهر بزرگتر فاتح زنی متعصب و سنتی است که کماکان با ازدواج برادرش با دوعا مخالف است و برای ایجاد مشکلاتی بین آنها تلاش می‌کند.

در طول داستان، دوعا و فاتح با چالش‌های مختلفی از جمله اختلافات خانوادگی، مشکلات مالی، بیماری و خیانت روبرو می‌شوند. اما عشق آنها به یکدیگر به آنها کمک می‌کند تا بر این مشکلات غلبه کنند و در نهایت به زندگی مشترکی شاد و پایدار دست پیدا کنند.

سریال شربت زغال اخته داستانی عاشقانه را روایت می‌کند که به موضوعاتی مانند تفاوت‌های فرهنگی، ازدواج، خانواده، عشق و ایمان می‌پردازد. این سریال با بازی بازیگران محبوب ترک مانند سیلا ترک‌ اوغلو و دوغان گونگورر مورد استقبال زیادی از مخاطبان قرار گرفته است.

بیوگرافی سیلا تورک اوغلو

بیوگرافی سیلا تورک اوغلو

سیلا ترک‌اوغلو (به ترکی استانبولی: Sıla Türkoğlu؛ زادهٔ ۱۸ آوریل ۱۹۹۹، در ازمیر) بازیگر ترکیه‌ای است. او کوچک‌ترین عضو خانواده خود بوده و دارای دو خواهر و سه برادر است.

حرفه
سیلا ترک‌اوغلو فعالیت بازیگری خود را با حضور در سریال تلویزیونی “گریه نکن مادر” (Ağlama Anne) در سال ۲۰۱۸ آغاز کرد. در سال ۲۰۱۹، او نقش سونا را در سریال “سوگند” ایفا کرد. پس از آن، او در سریال “امانت” در نقش سحر ظاهر شد که پخش آن از ۱۶ شهریور ۱۳۹۹ آغاز شده بود. سیلا این سریال را با قسمت ۴۱۶ که در ۴ ژوئیه ۲۰۲۲ پخش شد، ترک کرد.

بیوگرافی دوغان گونگور

دوغان گونگور

دوگوکان گونگور، بازیگر ترکیه‌ای، در سال ۱۹۹۶ (۱۳۷۴) در آنکارا به دنیا آمده است. او در چندین فیلم و سریال ایفای نقش کرده است، از جمله سریال “Zümrüdüanka” در سال‌های ۲۰۲۰-۲۰۲۱، سریال “Hakim” در سال ۲۰۲۲، فیلم “Dilberay Küçük Dev Kadın” در سال ۲۰۲۲ و فیلم “Herşeye Rağmen” که  در سال ۲۰۲۳ منتشر شد.

عکس بازیگران شربت زغال اخته

عکس بازیگران شربت زغال اخته

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 543

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. انا نیم‌رخ
    انا

    اسم برادر فاتح مصطفی است کمال از کجا در اومد در ضمن فاتح خواهری به اسم گولای نداره یه زن داداش داره که اسمش نیلایه

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید