جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
9266 بازدید

اشلی گراهام، زیباترین مدل سایز بزرگ دنیا کیست + تصاویر جدیدی از این مدل زیبا!

اشلی گراهام، زیباترین مدل سایز بزرگ دنیا کیست + تصاویر جدیدی از این مدل زیبا!
خواندن 2 دقیقه
3.5
(98)

اشلی گراهام، مدل 35 ساله، توسط مجله Maxim برای نسخه Hot 100 به عنوان “جذاب ترین زن جهان” انتخاب شده است. این اولین باری نیست که گراهام روی جلد می رود.  گراهام در مصاحبه ای با ماکسیم در مورد تاثیر مادر شدن بر انگیزه و سفر او به سمت پذیرش بدن صحبت کرد. او گفت: «بچه دار شدن به من انگیزه بیشتری داده است. این اتفاق باعث می‌شود به یاد بیاورید که «جذابیت» در بسیاری از سناریوها و در اشکال و اندازه‌های مختلف وجود دارد.»
گراهام در طول زندگی حرفه‌ای خود از تریبونی که در دست داشته برای آموزش پذیرش بدن استفاده کرده است و تلاش کرده به زنان بگوید که بدن شان را در هر شکلی که هست دوست داشته باشند.

او معتقد است که پذیرفتن تنوع باید آسان باشد و شکل بدن، اندازه، جنسیت، قومیت و سن نباید منفی یا مثبت باشد. او می گوید: “بدن ما همیشه در حال تغییر و همیشه در حال تکامل است. من از بدن خودم به عنوان ابزاری برای صحبت درباره این احساسات و تغییر باورهای غلطی که جا افتاده استفاده کرده ام.”

زیباترین مدل سایز بزرگ جهان می خواهد صنعت مد را تغییر دهد

گراهام علیرغم موفقیتش، همچنان استفاده از داستان و پلتفرم خود را برای ایجاد تغییر در صنعت مد، «افتخار» می‌داند: « من از بسیاری جهات به خودم به عنوان یک دختر عادی از نبراسکا نگاه می کنم که انگیزه و جاه طلبی زیادی دارد، پس چرا با هم دنیا را تغییر ندهیم؟»

حرفه مدلینگ گراهام از زمانی شروع شد که او در یک مرکز خرید در نبراسکا کشف شد. او در آن زمان نمی دانست که قرار گرفتن در مقابل دوربین سرنوشت او بوده است، اما معتقد است که مدلینگ به او بستری برای تاثیرگذاری مثبت داده است. او گفت: «نمی‌دانم اگر مدلینگ نبود، چگونه می‌توانستم این پلتفرم را داشته باشم، پس خدا خیرت دهد، مدلینگ!»

اشلی در 30 اکتبر 1987 در لینکلن، نبراسکا، ایالات متحده به دنیا آمد و بیشتر به خاطر کارش به عنوان یک مدل سایز بزرگ شناخته شده است. تصویر او روی جلد چندین مجله مد از جمله Vogue، Harper’s Bazaar و Glamour منتشر شده است. او همچنین با برندها و طراحان مطرح مختلف در صنعت مد کار کرده است.

زیباترین مدل سایز بزرگ جهان

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 98

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید