جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
60 بازدید

دختر چاق آمریکایی برنده مسابقات زیباترین دختر آلاباما شد!

دختر چاق آمریکایی برنده مسابقات زیباترین دختر آلاباما شد!
خواندن 4 دقیقه
5
(1)

سارا میلیکن با پیروزی در جایزه برتر مسابقه ملی دوشیزه آمریکا یا زیباترین دختر آمریکا به نقطه عطفی دست یافت و باعث افتخار خود و حامیانش شد. با این حال، جشن او به سرعت تحت الشعاع رگباری از آزار و اذیت آنلاین قرار گرفت، نظراتی که ظاهر او را هدف قرار داده اند.

میلیکن، که در مسابقه دوشیزه آلاباما پیروز شد، با اظهارات تحقیر آمیز کاربران آنلاین روبرو شد. علی‌رغم توهین، میلیکن همچنان در ماموریت خود برای ترویج مثبت‌اندیشی و پذیرش بدن مصمم است. او گفت: «حتی چیزی که روی صفحه تایپ می‌کنید می‌تواند تأثیر ماندگاری بر مردم بگذارد. «اگرچه من در آن نقطه نیستم که بخواهم به خاطر نظرات غصه بخورم یا به هم بریزم، اما این نظرات می‌تواند برخی آدم ها را به انجام کارهای بسیار نامناسب با خودشان سوق دهد.»

در میان اظهارات بی‌رحمانه، نظراتی بود که شایستگی او برای یک مسابقه زیبایی را زیر سوال می‌برد و او را به طرز نامطلوبی با طلسم‌های زنجیره‌ای فست فود مقایسه می‌کرد. با وجود این نظرات منفی و بی رحمانه، حامیان میلیکن پشت سر او جمع شده و شخصیت و زیبایی او را ستایش کرده اند. یکی از طرفداران او اظهار داشت: “تو از درون و بیرون بسیار زیبا هستی و هر کسی با هر ارزش و/یا انسانیتی می تواند زیبایی تو را از کیلومترها دورتر ببیند.” به همین ترتیب، برخی دیگر از هوادارانش او را به خاطر دستاوردها و تأثیر مثبتش تحسین کردند.

میلیکن که مصمم است اجازه ندهد انتقادات تند او را منصرف کند، برای فینال ملی در فلوریدا در روز شکرگزاری آماده می شود. او اعتراف کرد: «راستش را بخواهید، حدود ۵ دقیقه ای ناراحت شدم اما نه بیشتر! «حرف‌های آن‌ها می‌تواند صدمه بزند، حتی اگر آنلاین باشد. من همیشه می خواستم مثبت اندیشی را گسترش دهم، و این رفتارها دقیقا من را در موقعیتی قرار می دهد که همین کار را انجام دهم.”

پیروزی سارا میلیکن پس از سه تلاش در این مسابقه به دست آمد که هدف آن تقویت “تصویر مثبت از خود با افزایش زیبایی طبیعی درونی” است. او در مصاحبه‌ها، کارهای داوطلبانه و ارائه‌های مختلف  شرکت کرد و امتیاز بالایی در شخصیت، اعتماد به نفس و ارتباطات کسب کرد.

دختر چاق آمریکایی برنده دختر شایسته شد

برگزارکنندگان مسابقه بر پذیرفتن این واقعیت که آدم ها ظاهر متفاوت و متنوع دارند، تاکید می‌کنند و می‌گویند: « عینک‌، مشکلات پوستی، قد، وزن و ظاهر متفاوت، همه بخشی از خلق یک آدم خاص و منحصر به‌ فرد هستند. شما باید این تفاوت ها را بپذیرید و از آنچه واقعا هستید لذت ببرید».

سارا میلیکن در ابتدا از پیروزی خود شوکه شد، اما از آن زمان حمایت گسترده ای به دست آورد ه است و هزاران دنبال کننده جدید را یک شبه در رسانه های اجتماعی به دست آورد. بخش پیام های او مملو از پیشنهادات لباس و محصولات زیبایی برای کمک به او در دور بعدی رقابت شده است.

میلیکن تأیید کرد: مهم نیست که بدن شما چگونه به نظر می رسد، مهم نیست که از کجا آمده اید،به هر روی شما می توانید هر کاری که در ذهن تان دارید انجام دهید. “من در این مسابقات با بسیاری از زنان شگفت انگیز و موفق آشنا شدم. این قطعا بهترین بخش برای من بود.»

در حالی که میلیکن توانسته است از منفی گرایی فراتر رود، بر اهمیت مهربانی تاکید می کند و بر این باور است که همه آدم ها نمی توانند به راحتی چنین اظهار نظرها و کامنت های تند و آزاردهنده را از خود دور کنند یا نسبت به آنها بی تفاوت بمانند. تجربه او نیاز به آگاهی یافتن و همدلی بیشتر با قربانیان کامنت ها و نظرات اینترنتی را برجسته می کند، زیرا او همچنان به حمایت از مثبت دیدن بدن و پذیرش خود به عنوان یک انسان منحصر به فرد ادامه می دهد.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 5 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید