جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
136 بازدید

دختر برد پیت و آنجلینا، به دلیل رفتار بد پیت با مادرش، نام پدرش را حذف می‌کند!

دختر برد پیت و آنجلینا، به دلیل رفتار بد پیت با مادرش، نام پدرش را حذف می‌کند!
خواندن 2 دقیقه
3.5
(2)

شیلو نوول جولی پیت، دختر بزرگ بیولوژیکی آنجلینا جولی و برد پیت، نام خود را به طور قانونی تغییر می دهد. شیلو برای تولد 18 سالگی خود مدارک لازم را ثبت کرد و ظاهراً برد پیت از این موضوع حسابی ناراحت است.

شیلو اخیرا تولد 18 سالگی اش را جشن گرفت، سنی که یک نقطه عطف مهم برای اوست. در همین سن است که او با بزرگسالی فرصتی برای اثبات هویت خود به دست آورده و تصمیمات جدیدی گرفته است. شیلو به عنوان یکی از سه فرزند بیولوژیکی جولی و پیت، تصمیم گرفته نام خانوادگی پدرش را حذف کند و این انتخاب نشان دهنده تمایل او به استقلال است.

شیلو وکیلش را استخدام کرده و به او پول داده تا به‌طور قانونی «پیت» را در تولد 18 سالگی از نام او حذف کند. گفته می شود که انگیزه پشت این تصمیم، رفتار تحقیرآمیز پدرش نسبت به مادرش بوده است. در حالی که شیلو تنها فرزند جولی-پیت است که رسماً درخواست کرده است نام خانوادگی پدرش را کنار بگذارد، خواهر و برادرش نیز انتخاب های مشابهی انجام داده اند. زاهارا، یکی دیگر از فرزندان آنجلینا و برد، نام خود را به “زاهارا جولی” تبدیل کرده است.

اخیراً در یک اجرای کلاسیک کالج، او خود را بدون نام خانوادگی پیت معرفی کرد و «زاهارا مارلی جولی» را به زبان آورد. ویوین، که به مادرش در تهیه‌کنندگی نمایش «بیگانگان» در برادوی کمک کرد، ترجیح داد به جای «ویوین جولی پیت» به عنوان «ویوین جولی» معرفی شود.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.5 / 5. تعداد آرا: 2

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید