جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 4 دقیقه
4
(1)

بیوگرافی نرگس محمدی: سریال ستایش را اگر دیده باشید، قطعا بازی خوب نرگس محمدی را فراموش نخواهید کرد. این بازیگر زیبا و ماهر با این سریال حسابی شناخته شد و جای خود را در دل مردم باز کرد. در این نوشتار به جزئیات زندگی او پرداخته ایم. با ما همراه باشید!

نام: نرگس
نام خانوادگی: محمدی
تاریخ تولد: 1364/1/9
محل تولد: تهران
تحصیلات: کارشناسی رشته پرستاری
زمینه فعالیت: بازیگری
وضعیت تاهل: متاهل
نام همسر: علی اوجی

زندگی شخصی و بیوگرافی نرگس محمدی

نرگس محمدی در فروردین ۱۳۶۴ در تهران به دنیا آمد. او ابتدا وارد عرصه تئاتر شد. نخستین حضور جدی سینمایی نرگس محمدی، فیلم ریسمان باز، به کارگردانی مهرشاد کارخانی بود. او در فیلم آناهیتا هم نقش آفرینی کرد اما در واقع بازی در مجموعه تلویزیونی ستایش باعث شد که او بین مردم شناخته شود. نرگس محمدی مدرک کارشناسی پرستاری دارد. این بازیگر زیبا در دهمین دوره برگزاری جشنواره بین المللی فیلم جاده ابریشم، فیلم «سلوک» به کارگردانی عباس رافعی، تهیه کنندگی علی اوجی نخستین جایزه بین المللی خود را در مقام بهترین بازیگر زن دریافت کرد.

نرگس محمدی یک خواهر و یک برادر دوقلو به نام‌های سارا و محسن دارد. او در رشته پرستاری تحصیل کرده اما به دلیل علاقه به بازیگری و به لطف حمایت خانواده وارد عرصه تئاتر شد. مادر نرگس محمدی کارمند سازمان صدا و سیما بود به همین دلیل با محیط های هنری آشنایی داشت. سارا خواهر نرگس محمدی نیز در عرصه بازیگری فعالیت کرده اما مدرک دکترای روانشناسی دارد. سارا محمدی با نقش کوتاهی در سریال معمای شاه فعالیت هنری اش را آغاز کرد. او همچنین در سریال گاندو نقش آفرینی کرده است. تصویری از خواهر نرگس محمدی ببینید:

ازدواج و همسر نرگس محمدی

نرگس محمدی در سال 1396 زمانی که ۳۲ ساله بود با علی اوجی تهیه کننده و بازیگر ازدواج کرد. این بانوی هنرمند با علی اوجی در یک کار مشترک به نام سریال پیکسل در مشهد همکاری کرده بود و در همین حین به خواستگاری او پاسخ مثبت داده بود.

خانم محمدی و علی اوجی یک بار هم به عنوان زوج در برنامه دورهمی شرکت کردند و از زندگی شخصی‌شان صحبت کردند. علی اوجی متولد ۱۷ اسفند ۱۳۶۲ در شیراز است. او به بازیگری، نویسندگی، کارگردانی اشتغال دارد و و تهیه‌کننده هم است.

نرگس محمدی در کانادا

تصاویری ببینید از نرکس محمدی و علی اوجی در کانادا که نرگس محمدی در صفحه اینستاگرام خود منتشر کرده است:

حاشیه‌های زندگی نرگس محمدی

شاید بتوان گفت سال 1400 از سخت‌ترین سال های زندگی نرگس محمدی بود چرا که برادرزاده دو ساله اش در اثر یک حادثه فوت کرد و خانواده محمدی را به شدت تحت تاثیر قرار داد. نرگس محمدی وابستگی زیادی به برادرزاده اش داشت و تصاویر زیادی از آنها در صفحه شخصی خود قرار داده بود.

پایه‌های ابتدایی زندگی هنری نرگس محمدی

نرگس محمدی در حین تحصیل در رشته پرستاری، در کلاس های آزاد بازیگری هم حضور می یافت. او  بعد از مدتی برای حضور در فیلم «مرگ یک پینوکیو» معرفی شد. بعد یک سالی را در تئاتر به فعالیت خود ادامه داد و حتی موفق شد جایزه بهترین بازیگر زن از جشنواره «ماه» حوزه هنری کسب کند.

فیلم ریسمان باز به کارگردانی مهرشاد کارخانی، اولین تجربه جدی نرگس محمدی در سینما بود. بعد از آن در فیلم های اخراجی ها 2 و سوپر استار نقش کوتاهی را ایفا کرد اما در نهایت در فیلم آناهیتا یکی از نقش های اصلی را برعهده گرفت.  اوج شهرت نرگس محمدی به سریال ستایش در سال 1389 و ایفای شخصیت دختری به نام ستایش برمی گردد به طوری که هنوز هم خیلی ها او را با نام ستایش می شناسند.

فرزند نرگس محمدی و علی اوجی

گفته می شود فرزند علی اوجی و نرگس محمدی در تورنتو متولد شد. تصویری از این دو بازیگر در فضای مجازی وایرال شده است و گفته می شود فرزند آنها اخیرا متولد شده است.

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 1

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید