جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات

مداح دهه هفتادی محمد الجنامی + بیوگرافی و دوران کودکی

مداح دهه هفتادی محمد الجنامی + بیوگرافی و دوران کودکی
خواندن 3 دقیقه
3.2
(266)

محمد الجنامی، مداح معروف نغمه‌های اربعین و صاحب نوای مشهور “حسین”، متولد دهه هفتاد در شادگان استان خوزستان است. او سال‌هاست که در زمینه مداحی به زبان‌های فارسی و عربی در ایران و عراق فعالیت می‌کند.

بیوگرافی محمد الجنامی مداح

بیوگرافی محمد الجنامی مداح

محمد الجنامی، متولد شادگان و ساکن خرمشهر، به واسطه مداحی‌های عربی و فارسی خود در فضای مجازی شناخته می‌شود. او در موکب‌های ایرانی و عراقی در پیاده‌روی اربعین حضور دارد. محمد الجنامی از مداحان عرب‌زبان استان خوزستان است که از نوجوانی در هیئت‌های ایرانی و عراقی به مداحی و نوحه‌خوانی می‌پردازد. بیشتر مداحی‌های او دارای سبک جدید و شور است و صدای خاص و سوزناکش به این مداحی‌ها حال و هوای دلنشینی می‌بخشد.

قطعات معروف محمد الجنامی

محمد جنامی، مداح جوانی است که با نوای “حسین” عراق را تحت تأثیر قرار داده است. او با مداحی‌های عربی و فارسی خود در فضای مجازی شناخته می‌شود. نوای او در موکب‌های ایرانی و عراقی در پیاده‌روی اربعین پخش می‌شود و توجه زیادی را به خود جلب کرده است.

محمد الجنامی، اهل خرمشهر خوزستان، صاحب نوای مشهور “حسین” و قطعه معروف اربعین است. از آثار مشهور او می‌توان به قطعات “درب العشک” سروده حسین الکربلایی، “مجانینه”، “هلا، انا ام البنیم”، “انا ام الیرفع الراس” که برای وفات حضرت ام البنین سروده شده‌اند، و “یدفنون الورد” (دفن گل رز) در ایام فاطمیه اشاره کرد. قطعه “نبودم و ندیدم محشر به پا شد” نیز از دیگر آثار این مداح جوان خرمشهری است که منتشر شده و مورد استقبال قرار گرفته است.

چند سال پیش، در آستانه شروع ماه محرم، قطعه‌ای به نام “ریح الدموع” به زبان‌های فارسی و عربی، به همراه محمد فصولی اجرا کرد. این قطعه هنوز هم در بسیاری از مواکب اربعین پخش می‌شود. اما نوحه‌ای که در اربعین امسال بسیار مورد توجه قرار گرفت، “درب العشک” بود که توسط حسین الکربلایی سروده شد.

دوران کودکی

دوران کودکی

محمد الجنامی در شهرستان شادگان چشم بدنیا آمد و دوران ابتدایی و راهنمایی را در همانجا سپری کرد. پس از پایان تحصیلات راهنمایی، به همراه خانواده به خرمشهر نقل مکان کرد و از آن زمان در خرمشهر ساکن است. او سال‌هاست که در هیئت‌های ایرانی و عراقی به مداحی می‌پردازد و در عراق نیز شناخته شده است، به طوری که برای اجرای مداحی از او دعوت می‌شود. محمد الجنامی از مداحان حرم امام حسین (ع) است و در بیشتر حسینیه‌ها و مساجد کربلا و نجف به مداحی مشغول است.

آثار و مداحی های محمد الجنامی

– نوای مشهور “حسین”
– درب العشک: سروده حسین الکربلایی
– مجانینه و هلا
– انا ام البنیم و انا ام الیرفع الراس: برای وفات حضرت ام البنین
– یدفنون الورد (دفن گل رز): در ایام فاطمیه
– نبودم و ندیدم

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.2 / 5. تعداد آرا: 266

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها
  1. رُز نیم‌رخ
    رُز

    درود، من اغلب اخبارت رو دنبال می‌کنم از سبک خبر رسانیت و اینکه در مطلبی کوتاه و مختصر سعی می‌کنی کلی اطلاعات در اختیار خواننده بزاری و هم اینکه حوصله خوانند سر نره و نصفه ول نکنه مجله رو برام قابل تحسینه و اینکه من خیلی خوشحال و مفتخرم که از ساکنان خوزستان و همزبان مداح جوان ایرانی هستم. هم برای ایشان و هم برای تو نگار جان آرزوی موفقیت دارم.

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید