جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 5 دقیقه
0
(0)

بیوگرافی فرزاد فرزین: فرزاد فرزین خواننده پاپ کشورمان است که در سال های فعالیتش روز به روز پیشرفت قابل توجهی از کارش نشان داده و هر بار با آهنگ هایی زیباتر از قبل در اوج بوده است. در این نوشتار به بیوگرافی فرزاد فرزین پرداخته ایم. با خبرنامه همراه باشید!

  • نام: فرزاد
  • نام خانوادگی: فرزین
  • تاریخ تولد: 3 تیر ماه 1360
  • نام همسر: شیوا کاکاخانی
  • پیشه: خواننده و بازیگر

زندگی شخصی و بیوگرافی فرزاد فرزین

فرزاد فرزین متولد سوم تیر ۱۳۶۰ خواننده و بازیگر ایرانی است. او از سال ۱۳۷۸ به طور رسمی وارد حیطه موسیقی شد و از آن زمان همواره رو به پیشرفت بوده است. فرزاد ۷ آلبوم رسمی دارد. این خواننده توانمند همچنین تجربه بازی در فیلم‌های سینمایی از جمله پسران آجری، کنسرت روی آب، سگ‌های پوشالی و آهنگ دو نفره را دارد. او اخیرا در مجموعه‌های نمایش خانگی عاشقانه، مانکن، ملکه گدایان، نیوکمپ و قطب شمال ایفای نقش کرده است و ثابت کرده که در بازیگری هم حرف هایی برای گفتن دارد.

فرزاد فرزین در مقطع کارشناسی مدیریت صنعتی از دانشگاه آزاد تهران تحصیل کرده است اما به دلیل صدای خاصی که داشته به هنر روی آورده و با حضور در کلاس های آواز مسیر زندگی خود را تغییر داده است.

خانواده فرزاد فرزین

فرزاد تک پسر خانواده است و یک خواهر دارد. پدر او مشاور وزیر راه و ترابری بوده و در حال حاضر بازنشسته است و مادرش رئیس ثبت احوال منطقه یک بوده و در حال حاضر بازنشسته است. خودش می گوید وقتی دو سه ساله بودم خانواده برای خواهرم که کلاس می رفت کیبورد گرفته بودند و جالب است که اجازه نمی دادند من دست به کیبورد بزنم چون خراب کار بودم اما پدر و مادرم کم کم متوجه شدند که من باید کلاس پیانو برم نه خواهرم! تصویر پدر فرزاد را در زیر می بینید:

جالب است بدانید فرزاد فرزین از سنین پایین آهنگسازی هم کرده است. خودش در این رابطه گفته: «از 14 – 13 سالگی خیلی دوست نداشتم آهنگ های دیگران را بزنم برای همین همیشه موزیک خودم را می ساختم و آلبوم جمع می کردم! تا 17 سالگی هم کارم این بود که آهنگ های جدید بسازم و بدهم پسردایی هایم گوش کنند! البته کار قابل بحثی نبود.»

شروع سلفژ

فرزاد فرزین پیش سروش عازمی خواه که نوازنده ویولن در ارکستر ملی است، سلفژ را یاد گرفته است. او می گوید: « من اتفاقی مجبور شدم تا به صورت فشرده سلفژ یاد بگیرم چون دو ماه بعد امتحان داشتم. آنجا چشمم باز شد و تازه فهمیدم آن چیزی که کورکورانه اجرا می کردم چیست.»

ازدواج و همسر فرزاد فرزین

” فرزاد فرزین ازدواج کرده و متاهل است. نام همسر او شیوا کاکاخانی است. تصویر همسر فرزاد فرزین را در زیر می بینید:

ورود به دنیای بازیگری

فرزاد فرزین سال ۱۳۸۵ در فیلمی با نام پسران آجری به کارگردانی مجید قاری زاده نقش آفرینی کرد. در این فیلم او نقش یک خواننده را برعهده داشت. ساخت تیتراژ فیلم سوپراستار در سال ۱۳۸۷ از فعالیت های مهم او در دهه ۸۰ بوده است.

فیلم سگ های پوشالی در سال ۱۳۹۲ دیگر کار جدی او در سینماست. او همچنین تیتراژ میانی و پایانی تله فیلم سه خط موازی را به کارگردانی محسن افشانی اجرا کرده است. با تمام این ها و حتی پس از حضور در سریال عاشقانه به کارگردانی منوچهر هادی، در سریال مانکن بود که هنر بازیگری خود را به زیبایی نشان داد.

همکاری با شبکه ماهواره ای؟!

خودش در این رابطه می گوید: «ماجرا از این قرار بود که وقتی با شبکه ام آی تی وی کار کردم هنوز مجوز داشت. بعد که مجوز شبکه لغو شد به ما گفتند که بروید کلیپ هایتان را دربیاورید اما خب این کار با وجود تلاش های ما شدنی نبود! خودشان در آلمان نشسته بودند و به فکر شبکه شان بودند نه کار امثال من. به همین دلیل بود که از 84 تا 87 ممنوع الکار شدم.»

آغاز موسیقی حرفه ای

فرزاد فرزین موسیقی حرفه ای را در سال 1377 با «گروه کروز» شروع کرد. او این گروه را برای کار روی آلبوم اولش (شراره) ترک کرد. آماده سازی «شراره» سه سال طول کشید و آلبوم در سال 1383 منتشر شد. آهنگسازی قطعه های شراره بر عهدهٔ خود فرزاد، «یاشار صباحی» و «علی ثابت» بود. ارژنگ حقانی نیز کار تنظیم را بر عهده داشت.

پس از ساخت این آلبوم، فرزاد فرزین همکاری با خوانندگان دیگر را آغاز کرد، افرادی چون «مهدی مقدم» و «مهدی مدرس». او همچنین در ترانه هایی با «رضا صادقی» و «امید آمری» هم آواز شد. علاوه بر این او برای «امید آمری» و «مهدی مدرس» قطعه هایی تنظیم کرد و در آلبوم «متاسفم» از «محسن چاوشی» به عنوان نوازنده، همخوان و میکس و مستر کننده آلبوم حضور داشت.

فرزاد فرزی موسیقی تیتراژ کدام آثار را بر عهده داشته است؟

فرزاد فرزین تیتراژ برنامه‌های تلویزیونی و سریال های زیر را اجرا کرده است:

شب بخیر تهران (۱۳۸۲)

کوله پشتی (۱۳۸۶)

صبح آمد (۱۳۸۷)

با ما اینجا (۱۳۹۰)

سریال تلویزیونی راز پنهان (۱۳۹۱)

برنامه تلویزیونی ماه عسل (۱۳۹۲)

سریال آخرین بازی (۱۳۹۳)

سریال‌های نمایش خانگی عاشقانه (۱۳۹۵)

مانکن (۱۳۹۸)

میدان سرخ (۱۴۰۰)

نیوکمپ

شب های مافیا: زودیاک(۱۴۰۲)

قطب شمال (۱۴۰۳) 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 0 / 5. تعداد آرا: 0

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید