جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
1411 بازدید

بیوگرافی عرفان طهماسبی، خواننده خوش صدای بختیاری!

بیوگرافی عرفان طهماسبی، خواننده خوش صدای بختیاری!
خواندن 3 دقیقه
4
(6)

بیوگرافی عرفان طهماسبی: عرفان خواننده خوش صدای کشورمان متولد ۲۵ شهریور ۱۳۷۷ در شوشتر خوزستان است. او علاوه بر خواننده، شاهنامه خوان هم است و جز شرکت کننده های فصل دوم برنامه عصر جدید شبکه سوم سیما بود که قطعه فوق العاده زیبای بختیاری را با عنوان گلم گلم اجرا کرد و مورد استقبال گسترده ای از سوی مردم قرار گرفت. در این نوشتار به بیوگرافی عرفان طهماسبی پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

نام : عرفان

نام خانوادگی : طهماسبی

تاریخ تولد : 25 شهریور 1377

تحصیلات: کارشناسی ابزار دقیق

حیطه فعالیت: خوانندگی

زندگی شخصی و بیوگرافی عرفان طهماسبی

پدر و مادر عرفان اصالت بختیاری دارند. عرفان طهماسبی در واقع از بختیاری های استان خوزستان است که هم اکنون در شهر اهواز زندگی می کند. عرفان از دوران نوجوانی کارهای مختلفی را تجربه کرده و چنانچه خودش گفته است همیشه دوس داشته روی پای خود بایستد و استقلال مالی داشته باشد.

عرفان طهماسبی در 18 سالگی به دلیل نیاز به درآمد تصمیم گرفت که شوشوتر را ترک کرده به شهر اهواز برود. چون در شوشتر بیکاری و نبود شغل او را آزار می داده است. او زمانی که به اهواز می رود در یک مغازه کبابی کوچک کار پیدا می کند و همان جا هم به تمرین موسیقی می پردازد.

او در شهر اهواز با تعدادی از دوستانش یک گروه موسیقی به نام “الف” تشکل می دهد. عرفان طهماسبی تحصیل کرده کارشناسی ابزار دقیق است. او در یکی از مصاحبه ها درباره رشته تحصیلی اش گفته است چون من عاشق موسیقی بودم و شهرمان هنرستان موسیقی نداشت مجبور شدم به رشته فنی بروم و در هنرستان تحصیل کنم تا حداقل کلمه هنر در آن به کار رفته باشد.

فعالیت در تئاتر

جالب است بدانید که عرفان طهماسبی در تئاتر نیز فعالیت داشته است.

او تا کنون دو نمایش را روی صحنه تئاتر بازی کرده که در یکی از آنها به شاهنامه خوانی پرداخته است. صدا و صوت خاص و سیمای او و سبک آهنگ های بختیاری با آن سوز و گداز دلنشینش باعث شده تا ترانه ها و آثار عرفان طهماسبی به دل بنشیند و طرفدارانش به شدت از آثار او لذت می برند.

مربی آقای طهماسبی در تئاتر به نام استاد بهدار متوجه صدای زیبای عرفان شده و او را تشویق به شاهنامه خوانی کرده است. عرفان از نوجوانی به کارهای مختلفی اشتغال داشته و سعی کرده روی پای خودش بایستد و استقلال داشته باشد.

او بعد از عبور از مرحله مقدماتی برنامه عصر جدید وارد فصل دوم برنامه شد و با رفتار خوب و دوستانه خود احساسات تماشاچیان را برانگیخت.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4 / 5. تعداد آرا: 6

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید