جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
383 بازدید

بیوگرافی عبدالرضا هلالی، یکی از جنجالی ترین مداح های کشور + ماجرای مداح شدن او

بیوگرافی عبدالرضا هلالی، یکی از جنجالی ترین مداح های کشور + ماجرای مداح شدن او
خواندن 3 دقیقه
4.2
(10)

عبدالرضا هلالی، یکی از مداحان مشهور ایران، در تاریخ ۱۲ آبان ۱۳۶۰ در خرمشهر به دنیا آمد. او در هنرستان، رشته نقشه‌کشی ساختمان را خواند و سپس برای دو ترم در دانشگاه به تحصیل در رشته حقوق قضایی پرداخت، اما در نهایت تصمیم به ترک تحصیل گرفت. هلالی به دلیل انتشار فیلم‌های خصوصی‌اش، به یکی از چهره‌های جنجالی تبدیل شده است.

شهرت عبدالرضا هلالی

شهرت عبدالرضا هلالی

تا پیش از سال ۱۳۷۹، عبدالرضا هلالی به عنوان یک مداح جوان تنها در منطقه میدان خراسان تهران شناخته می‌شد. اما از سال ۱۳۸۲ با تأسیس هیات الرضا، نام او نیز به فهرست مداحان سرشناس کشور اضافه شد.

هر ساله، به دلیل استقبال گسترده از هیئت‌های عبدالرضا هلالی در ماه محرم، او مراسم‌های خود را به جای میدان خراسان در سالن کشتی شهدای هفتم تیر برگزار کرده‌است. با این حال، پس از دستگیری هلالی در محرم سال ۱۳۹۶، هیئت الرضا تعطیل شد.

حواشی و اتهامات جاسوسی

در سال ۱۳۸۵، فیلمی از عبدالرضا هلالی منتشر شد که او را در حال قلیان کشیدن در کنار زنی با آستین رکابی نشان می‌داد. پس از انتشار این فیلم، هلالی دستگیر شد و برای مدتی از مداحی کناره‌گیری کرد. او ادعا کرد که این زن همسرش بوده است.

در تابستان ۱۳۹۶، هلالی به همراه روح‌الله بهمنی بازداشت شد. در اینترنت شایعاتی مبنی بر اتهام آن‌ها به «ارتباط با یک زن کارمند سفارت فرانسه» و «جاسوسی برای اسرائیل» منتشر شد. با این حال، غلامحسین محسنی اژه‌ای، معاون اول وقت قوه قضاییه، در روز یکشنبه ۸ مرداد اعلام کرد که از جزئیات پرونده آن‌ها بی‌اطلاع است و افزود که هلالی به دلیل سبک خواندن ملایم و سوزناک خود طرفداران زیادی دارد و مورد پسند دیگر مداحان نیز است.

پس از این وقایع، عبدالرضا هلالی از ایام فاطمیه ۱۳۹۷ دوباره به مدیحه‌سرایی در مجالس عمومی بازگشت و جلسات هفتگی هیئت او در حسینیه مهدیون تهران برقرار شد.

ماجرای مداح شدن عبدالرضا هلالی

ماجرای مداح شدن عبدالرضا هلالی

عبدالرضا هلالی درباره ماجرای مداح شدنش می‌گوید: «یک روز در کوچه‌مان فوتبال بازی می‌کردیم که مردی خوش‌قیافه و با محاسن ایستاده و بازی ما را تماشا می‌کرد. من مشغول قیچی زدن و فوتبال بازی کردن بودم که او جلو آمد و گفت فوتبالت خیلی خوب است و خوب بازی می‌کنی. من پرسیدم شما اهل این محل نیستید؛ اینجا چه کار می‌کنید؟ او گفت که هیئت ما در محله شما برگزار می‌شود و من را به جلساتشان دعوت کرد.

این مداح عباس صابری بود. همان‌جا اولین جرقه‌های علاقه‌مندی به مسائل مذهبی و هیئت رفتن در من شکل گرفت. آن زمان من ۱۱-۱۲ ساله بودم و پس از شهادت عباس صابری، به قدری او را دوست داشتم که خودم به هیئت رفتم و شروع به روضه‌خوانی و سینه‌زنی کردم.»

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 4.2 / 5. تعداد آرا: 10

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان حل مشکل نیامدن پیامک بانکی دوربین مدار بسته ابزارهای آنلاین طراحی سایت خرید ویلا ساحلی در سرخرود کیف چرم زنانه دوره ICDL در تبریز بلیط هواپیما روگو محاسبه اسپرد در بازار فارکس قدرتمندترین افراد جهان دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید