جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
خواندن 3 دقیقه
2.9
(13)

نام و نام خانوادگی: شادی مختاری

تولد: ۱۳۷۳

پیشه: بازیگر

درباره شادی مختاری

درباره شادی مختاری

شادی مختاری، یک بازیگر جوان و تازه کار اهل ایران است که در تاریخ ۱۹ فروردین سال ۱۳۷۳ در تهران به دنیا آمد. او دارای یک برادر کوچکتر از خودش است.

مدرک تحصیلی شادی مختاری کارشناسی علوم ارتباطات اجتماعی است و بازیگری را از کلاس‌های آزاد بازیگری آغاز کرده است.

علاوه بر بازیگری، شادی مختاری به صورت حرفه‌ای در زمینه‌های دیگر هنری فعالیت می‌کند. او علاقه‌مند به نقاشی و عکاسی است و این دو را نیز به عنوان حرفه دنبال می‌کند. او از کودکی به نقاشی علاقه‌مند بوده و تجربهٔ عکاسی مستند را نیز داشته است. علاوه بر این، شادی مختاری به عنوان روزنامه‌نگار هم فعالیت دارد.

ازدواج و وضعیت تاهل

شادی مختاری مجرد بوده و تاکنون اطلاعاتی در رابطه با ازدواج او منتشر نشده است.

آغاز فعالیت های هنری

آغاز فعالیت های هنری

شادی مختاری، پس از گذراندن دوره‌های بازیگری و فعالیت در تئاتر و فیلم‌های کوتاه، با حضور در سریال “سایه بان” وارد دنیای هنر شد.

“سایه بان”، یک مجموعه تلویزیونی پنجاه قسمتی به کارگردانی جمشید محمودی و نوید محمودی است که در سال ۱۳۹۶ تولید شده است و از شبکه دو سیما پخش شده است. این سریال با تیتراژی از محسن چاوشی همراه بود.

داستان سریال درباره زندگی دو جوان کارگر به نام‌های سهراب و سعید است که به عنوان دوستان صمیمی زندگی می‌کنند و با مشکلات مالی و خانوادگی روبرو می‌شوند.

شادی مختاری در این سریال، حضور داشته و در کنار بازیگرانی مانند هستی مهدوی فر، محمدرضا غفاری، امین تارخ، بهزاد فراهانی و پریوش نظریه به ایفای نقش پرداخته است.

اولین تجربه سینمایی شادی مختاری

شادی مختاری در سال ۱۳۹۷ با بازی در فیلم سینمایی “هفت و نیم” به کارگردانی نوید محمودی، وارد عرصه سینما شد.

شادی مختاری در سریال دلدار

شادی مختاری در سریال دلدار

در سریال “دلدار” به کارگردانی جمشید و نوید محمودی، شادی مختاری نقش “ندا”، همسر شخصیتی به نام رامین که توسط سجاد دیرمینا بازی می‌شود، را ایفا کرده است. این سریال در ماه رمضان ۱۳۹۸ از شبکه دو سیما پخش شده است.

“دلدار” داستان یک دانشجوی نخبه به نام آرش را روایت می‌کند که برای تأمین هزینه درمان مادرش از دانشگاه و تحصیلاتش دست کشیده و سپس تصمیم می گیرد تا یک اپلیکیشن که در دانشگاه طراحی کرده بود را راه‌اندازی کند. در این مسیر، او با چالش‌ها و رویدادهایی روبرو می‌شود که زندگی او را تغییر می‌دهد. شادی مختاری در این سریال نقش ندا را بازی کرده و توانسته است با ایفای این نقش پیچیده، کارنامه بازیگری خود را تکمیل کند.

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 2.9 / 5. تعداد آرا: 13

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تعمیر لباسشویی بوش در تهران تعمیر گیربکس تیگو 5 سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان محاسبه اسپرد در بازار فارکس دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید