جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
602 بازدید

عکس‌های خانوادگی زیبا بروفه و پسرش، تصاویر شوهر مرحوم او + بیوگرافی

عکس‌های خانوادگی زیبا بروفه و پسرش، تصاویر شوهر مرحوم او + بیوگرافی
خواندن 2 دقیقه
3.7
(10)

زیبا بروفه بازیگر کم حاشیه ای است. او درخشش خوبی در تلویزیون داشته اما در سینما آنطور که باید پیشرفت نکرد. در این نوشتار به بیوگرافی زیبا بروفه و همینطور تصاویر این بازیگر پرداخته ایم. با ما همراه باشید.

نام اصلی: زیبا بروفه
زمینه فعالیت: بازیگر سینما و تلویزیون
تولد: ۱۳۵۴ – تهران
محل زندگی: تهران، ایران
ملیت: ایران
پیشه: بازیگری
همسر(ها): پیام صابری (فوت شده)
فرزندان: اهورا

زندگی شخصی و بیوگرافی زیبا بروفه

عکس کودکی زیبا بروفه

 

زیبا بروفه متولد ۱۳۵۴ تهران، بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان است. او حرفه بازیگری را با فیلم شب روباه به کارگردانی همایون اسعدیان آغز کرد. زیبا بروفه در رشته حقوق قضایی فارغ التحصیل شده است. او کارش را در تلویزیون از سال ۱۳۷۳ و با سریال خانه شلوغ شروع کرد و در مدتی کوتاهی بعد از آن به سینما راه پیدا کرد، ولی حضورش آنطوری که باید و شاید دیده نشد. اما سال ۱۳۷۷ با مجموعه مجید دلبندم به یک چهره شناخته شده تبدیل شد.

ازدواج و همسر زیبا بروفه

زیبا بروفه در سال 1380 با پیام صابری ازدواج کرد. ثمره این ازدواج پسری به نام اهورا است. پیام صابری متولد ۱۳۵۲ در بم بازیگر، کارگردان و چهره پرداز سینما و تلویزیون اهل ایران بود. متاسفانه او در تاریخ ۱۸ آذر ۱۳۹۷ به طور ناگهانی در خانه دچار تنگی نفس شده و به اصرار زیبا بروفه به بیمارستان می رود، اما مدتی بعد به دلیل ایست قلبی فوت می کند.

زندگی زیبا بروفه خالی از حاشیه نبود

زیبا بروفه از بازیگران خوش نام سینما و تلویزیون است که در اواخر دهه ۷۰ و اوایل دهه ۸۰  به خوبی در شغل خود پیش رفت، اما پس از ادواج به این دلیل که فیلم عروسی اش به بیرون منتشر شد، مجبور شد به طور مقطعی از بازیگری مدتی را دور بماند. با این حال در حال حاضر این بازیگر به شغل خود ادامه می دهد.

زیبا بروفه و برادرش
                                                          زیبا بروفه و برادرش

 

                                                         زیبا بروفه و مادرش

تصاویر زیبا بروفه و پسرش اهورا

 

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.7 / 5. تعداد آرا: 10

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تعمیر لباسشویی بوش در تهران تعمیر گیربکس تیگو 5 سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان محاسبه اسپرد در بازار فارکس دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید