جدیدترین اخبار روز جهان
رزرو تبلیغات
بدون نظر
625 بازدید

بیوگرافی زانکو، خواننده پرطرفداری که نامش را نمی‌دانیم + عکس‌های شخصی

بیوگرافی زانکو، خواننده پرطرفداری که نامش را نمی‌دانیم + عکس‌های شخصی
خواندن 2 دقیقه
3.4
(12)

بیوگرافی زانکو را در این نوشتار خواهید خواند. خواننده ای که همه ما با آهنگ زومِ او حسابی لذت برده ایم و خاطره داریم!

 زندگی شخصی و بیوگرافی زانکو

در همین ابتدا بگوییم که نکته مهم در رابطه با زانکو این است که نام اصلی او مشخص نیست و همه او را با نام مستعارش یعنی همان زانکو می شناسند. این خواننده پرطرفدار و جوان ایرانی در شهر تهران متولد شده است و در زمینه موسیقی پاپ فعالیت می کند.  او تا به امروز با چهره های مطرح موسیقی کشورمان از قبیل مسعود جهانی و مهدی آذر برای تولید موزیک های خود همکاری داشته است.

آغاز فعالیت‌های هنری زانکو

زانکو فعالیت خود را در زمینه خوانندگی و موسیقی از سال 98 شروع کرد. سایز تخصصی این خواننده گیتار است. زانکو از آن دست خوانندگانی است که بین جوانان و نوجوانان ایرانی طرفداران زیادی کسب کرده و سبک موسیقی او در میان موسیقی‌های پرطرفدار محسوب می شود.

اما نقطه عطف زندگی حرفه ای زانکو آهنگ «مثلا روم زوم کنی بوم بوم کنه قلبم» بود که باعث شد مردم او را بشناسند. این آهنگ همچنین توانست با بیشترین تعداد دانلود در رده اول آهنگ های زمان انتشار خود قرار بگیرد. بد نیست بدانید که در آثار زانکو، او خودش آهنگسازی قطعات را بر عهده گرفته و همکاری نزدیکی با مسعود جهانی داشته است.

تجربه بازیگری زانکو

زانکو در فیلم هاوایی در ژانر کمدی به کارگردانی بهمن گودرزی و تهیه کنندگی مرتضی شایسته ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی زانکو

چقدر این پست مفید بود؟

روی یک ستاره کلیک کنید تا به آن امتیاز دهید!

میانگین امتیاز 3.4 / 5. تعداد آرا: 12

تا الان رای نیامده! اولین نفری باشید که به این پست امتیاز می دهید.

Avatar photo
دیدگاه‌ها

افزودن دیدگاه

لینک های مفید
خبرنامــــــــــــه را ببینید
تعمیر لباسشویی بوش در تهران تعمیر گیربکس تیگو 5 سایت لوازم آرایشی ارزان پرستار بچه کلاس خصوصی آنلاین زبان انگلیسی کاشت مو درج آگهی رایگان تعمیر ماکروفر ال جی توری حصاری کی کارت تعمیر تلویزیون سونی انتخابات 1403 بهترین مارک اسپرسوساز خانگی کدام است؟ رمان محاسبه اسپرد در بازار فارکس دعای محبت فوری نمایندگی هاست وردپرس لاراتاندر دوچرخه برقی تفاوت قهوه فوری با اسپرسو بیت کوین کش یا اتریوم تجارتخانه آراد برندینگ شیشه اتومبیل مجله اخبار روز استادورک قبرس شمالی نیولایف خرید و فروش شرکت خرید نهال صنوبر ترکیه شیشه اتومبیل خرید سرور کارکرده اچ پی hp مشاوره حقوقی تلفنی با وکیل بروکرهای فارکس را با یک کلیک مقایسه کنید